اجرای موفق یک طرح سینمایی در روز قدس

سینما سپیدهمدیر عامل موسسه بهمن سبز، از اجرای موفق طرح اکران فیلم‌های مقاومت در روز قدس امسال خبر داد.

به گزارش سینماسینما، محمود کاظمی گفت: امسال طبق طرحی که مدیر عامل باشگاه فیلم سوره مطرح کرد، همزمان با روز قدس، تعدادی از تولیدات این مرکز با موضوع مقاومت و پایداری در سینما سپیده که یکی از سینماهای حوزه هنری است، روی پرده رفت.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز افزود: این فیلم‌ها، تجربه فیلمسازان جوان است که فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را با نگاه تازه و فرم‌های جذاب برای ارتباط با مخاطب گسترده مطرح می‌کنند. خوشبختانه با وجودی که نخستین‌بار بود این طرح اجرا می‌شد، از آن استقبال شد و امیدواریم در سال‌های بعد هم این طرح ادامه داشته باشد. حوزه هنری و موسسه بهمن سبز، مصر هستند این طرح را ادامه دهند و قطعا در سال‌های بعد تعداد فیلم‌ها و سینماها افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: در کنار برگزاری راهپیمایی روز قدس که حرکت اصلی و نمادین در جهت تاکید بر همدلی ملت ایران با مردم فلسطین است، می‌شود به طرح‌هایی فرهنگی اندیشید و آن‌ها را در قالب‌های مختلف اجرا کرد. نمایش فیلم‌های مرتبط با این روز هم یکی از این طرح‌هاست که می‌تواند به ویژه برای نسل جوان جذاب باشد.

در این طرح که دیروز جمعه ۱۱ تیرماه اجرا شد، فیلم‌های کوتاه «ارغوان»، «دایو»، «خانه»، «ولد» و نماهنگ «اطفال المطر» و انیمیشن «نافرمانی» و «آنتراکت» رایگان در سینما سپیده اکران شدند.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 19388 و در روز شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۷:۵۴
2024 copyright.