احتمال برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۰ بدون مجری

در حالی که اسکار ۲۰۱۹ بدون حضور یک مجری برگزار کننده مراسم پیش رفت، امسال نیز احتمال می‌رود اسکار همین رویه را دنبال کند.

به گزارش سینماسینما به نقل از ددلاین، در حالی که سال پیش کوین هارت ۲ روز پس از اینکه به عنوان مجری اسکار انتخاب شد به دلیل توییت‌های قدیمی‌اش که مناقشه‌برانگیز شده بود از اجرای مراسم کنار کشید و مراسم در نهایت بدون مجری برگزار شد، احتمال می‌رود اسکار امسال نیز همین کار را انجام دهد.

سال پیش اسکار در حالی که یک بار در سال ۱۹۸۹ تجربه برگزاری مراسم بدون مجری را پشت سر گذاشته بود، در نهایت از چهره‌های بزرگ برای اهدای جوایز بهره برد و لحظات به یادماندنی را نیز خلق کرد.

اکنون تهیه کنندگان اسکار در فکر این هستند که شاید امسال یک بار دیگر این حرکت را تکرار کنند.

سال پیش تینا فی، امی پولر و مایا رادولف آغازگر مراسم بودند و این در حالی بود که فی و پولر سه سال اجرای گلدن گلوب را برعهده داشتند و با اقبال زیادی هم روبه‌رو شده بودند.

آکادمی به این نتیجه رسیده که امسال نیز باید یک چنین رویه‌ای را در پیش بگیرد و برترین سرگرمی‌سازان را روی صحنه بیاورد تا با یک انرژی خوب و مونولوگ تأثیرگذار آغازین، مراسم را شروع کنند.

در هر حال اینکه مراسم نود و دومین دوره اسکار چگونه پیش برود بستگی به روند انتخاب این چهره‌ها دارد.

احتمالاً اسکار امسال از مجریان سنتی خود مانند جیمی کیمل که دو سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ مجری مراسم بود استفاده نخواهد کرد.

در هر حال هنوز هیچ فردی انتخاب نشده و به گفته منابع تا پایان تعطیلات سال نو نیز کسی انتخاب نخواهد شد.

مراسم اسکار ۲۰۱۹ نیم ساعت کوتاه‌تر از مراسم سال ۲۰۱۸ بود و ۱۲ درصد تماشاگر بیشتر و ۱۳ درصد تماشاگر ۱۸ تا ۴۹ ساله بیشتر را به نسبت سال قبل‌تر جذب کرد. سال ۲۰۱۸ به میزبانی جیمی کیمل پایین‌ترین سطح مخاطب را ثبت کرده بود.

شبکه ای‌بی‌سی تا سال ۲۰۲۸ پخش کننده مراسم اسکار خواهد بود و امسال نیز سعی دارد تا این مراسم را در سه ساعت و نیم جمع کند. سال ۲۰۱۹ این مراسم در ۳ ساعت و ۲۳ دقیقه برگزار شد در حالی که سال پیشتر در ۳ ساعت و ۵۳ دقیقه برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 127494 و در روز پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲:۲۹
2024 copyright.