احتمال گرانی بلیت سینماها/ «لاک قرمز» و «سیانور» با هم می‌آیند

لاک قرمزدر جلسه امروز شورای صنفی نمایش قرارداد اکران چند فیلم تازه ثبت شد.
به گزارش سینماسینما، سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه بلیت فیلم سینمایی «فروشنده» افزایش پیدا نمی کند بیان کرد به زودی طرح افزایش قیمت بلیت در سینماها بررسی می شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی در گروه سینمایی استقلال بعد از فیلم «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری بسته شد. همچنین فیلم سینمایی «رفقای خوب» بعد از فیلم «سایه» در گروه سینمایی ماندانا اکران می شود.

وی ادامه داد: «لاک قرمز» به کارگردانی جمال سید حاتمی بعد از فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان در گروه سینمایی آفریقا اکران می شود. همچنین براساس اساسنامه شورای صنفی نمایش هفته نمایش فیلم های «زاپاس»، «دراکولا» و «دختر» پر شده است و سه شنبه ۱۶ شهریور ماه نمایش این فیلم ها در سینماها به پایان می رسد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به طرح افزایش بهای بلیت سینماها تاکید: قرار است تا هفته آینده اصناف شورای عالی تهیه کنندگان، سینماداران، کانون پخش کنندگان و کانون کارگردانان، پیشنهاد افزایش بهای بلیت سینماها را به صورت کتبی به شورا ارائه کنند تا شورا در این زمینه پیگیری کند.

فرجی با اشاره به اینکه قیمت بلیت «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی افزایش پیدا نمی کند، گفت: با سینماهایی که در این زمینه کارشکنی کرده اند و فیلم را به قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان نمایش داده اند، برخورد می شود.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 26065 و در روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱:۲۰
2024 copyright.