اختصاصی:«تالاب» در ۱۵ قسمت تولید می شود/ «نقطه کور» آخر شهریور به سینماها می آید

نقطه کورمهدی گلستانه خبر همکاری اش با منوچهر هادی برای ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی را تایید کرد.

مهدی گلستانه ، کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران در خصوص همکاری اش با منوچهر هادی و تهیه کنندگی سریال «تالاب» در گفتگو با خبرنگار سینماسینما گفت: «تالاب» عنوان سریال تازه ای است که من قرار است در مقام تهیه کننده با منوچهر هادی همکاری کنم و او کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: از امروز که موافقت اصولی را گرفتیم، پیش تولید را به صورت رسمی آغاز خواهیم کرد و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است این سریال در ۱۵ قسمت برای شبکه نمایش تولید شود.

کارگردان فیلم «نازنین» در تکمیل حرف هایش عنوان کرد: نگارش این سریال بر عهده علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی است و هنوز در مرحله بازنویسی قسمت های مختلف هستند و تا به امروز نگارش سه قسمت اولیه به پایان رسیده است.

وی در خصوص بازیگرانی که قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازند، گفت: هنوز با هیچ کدام از چهره های مطرح و شناخته شده وارد مذاکره نشدیم و به زودی خبر رسانی خواهیم کرد.

این کارگردان جوان سینمای ایران که فیلم «نقطه کور» را در نوبت اکران دارد، درباره آخرین وضعیت اکران فیلمش، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این فیلم اواخر شهریور ماه اکران خواهد شد. چند وقتی است درخواست پروانه ساخت برای فیلم تازه ام را ارائه کردم که منتظرم پروانه ساخت آن هم صادر شود تا بتوانم آن فیلم هم جلوی دوربین ببرم.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 21838 و در روز سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱:۵۹
2024 copyright.