اختصاصی سینماسینما/ واکنش کارگردان فیلم چهار انگشت به حواشی یک فیلم اکران نوروزی

 

حامد محمدی کارگردان فیلم «چهار انگشت» در واکنش به برخی از حواشی اکران نوروزی و ادعای بازار سیاه بلیت برای یکی از فیلمها، یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، متن کامل این یادداشت که در اختیار سینماسینما قرار گرفته به شرح زیر است:

به لطف اکران نوروزی و تبلیغات یکی از فیلم های درجه یک سینما برای اولین بار به سایتی مراجعه کردم تا بلیط فیلم های سینمایی را که روی این سایت گذاشته اند از نزدیک ببینم. آگهی های عجیب و بامزه ای مثل روغن شترمرغ اصل، لباس زنانه فانتزی سایز ۵۰ به بالا, مرغ عشق خانگی ماده سالم، پلوس ماکسیما در حد نو و حتی کبوتر غریب گیر غروب در صفحات این سایت پر است. سایتی که این روزها بیلبورد های زیادی هم در سطح شهر دارد .

از نزدیک ترین چیزی که جلوی چشمم بود عکس گرفتم و عضو سایت شدم. همین قندان و استکان چای نیمه خالی را با قیمت بالای ۶۵۰۰۰۰ تومان برای فروش روی سایت گذاشتم. در کمتر از چند دقیقه چندین تماس داشتم و حتی یکی از مشتری ها که خیلی هم سمج بود با اصرار می خواست قرار حضوری توی یکی از پارک ها بگذاریم که از ترس مجبور شدم آگهی را پاک کنم و تلفنم را خاموش کنم.

ای کاش با تبلیغات خلاقانه فیلم هایمان و گوش ندادن به مشاوره های غلط، با هم رفاقت می کردیم و از حضور در کنار مخاطبانمان لذت می بردیم و ایام نوروز را به کام خودمان و مخاطبان عزیزمان شیرین تر کنیم که در این روزگار سخت و با این همه فشار اقتصادی همچنان به سینما بها می دهد.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 109573 و در روز شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۸:۲۸
2024 copyright.