اختصاصی/ اولین فیلم جشنواره فیلم ونیز معرفی شد

اولین فیلم جشنواره ونیز مشخص شد.

به گزارش سینماسینما، هفتاد ‌و هفتمین جشنواره ونیز رسما از روز دوم سپتامبر شروع می‌شود و دیروز اعلام شد بخش هفته بین اللملی منتقدین ونیز با فیلم «کتاب چشم انداز» افتتاح می‌شود که در قسمت مسابقه این بخش قرار خواهد داشت. این بخش که امسال سی وپنجمین دوره خود را برگزار می‌کند، توسط انجمن منتقدین ایتالیا برگزار می‌شود ‌و معادل هفته منتقدین کن است.

«کتاب چشم انداز»، اولین فیلم بلند کارلو هینترمن، فیلمساز ایتالیایی-سوئیسی است که هنرپیشه های آن از کشورهای مختلف هستند. این فیلم محصول مشترک بلژیک، انگلیس و تلویزیون ایتالیاست. یکی از تهیه کنندگان فیلم ترانس مالیک کارگردان مشهور است.

این فیلم داستان یک خانم دکتر جوان بنام آوا است که کارخود را در شهر رم ترک می‌کند و به آمریکا می‌رود که تحصیلاتی درباره « تاریخ طبابت» انجام دهد در عین حال وی آبستن است ‌چون دارای مشکلات است دیگر دکترها به او پیشنهاد می‌کنند که حتما جنین را سقط کند اما ماجراهای پیش بینی نشده برایش رخ می‌دهد.

دربخش هفته منتقدین هفت فیلم اول کارگردانان انتخاب می‌شود . قبلا از ایران سامان سالور و چند تن دیگر از فیلمسازان ایرانی در این بخش فیلم داشته اند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 138495 و در روز سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳:۴۷
2024 copyright.