اختصاصی: تازه ترین خبر از فیلم «رقص پا»/ میر عابدینی در راه فجر سی و پنجم

مزدک میر عابدینیفیلم مزدک میر عابدینی در سکوت خبری در تهران کلید خورده و نزدیک ده روز از فیلمبرداری این فیلم سپری شده است.

به گزارش خبرنگار سینماسینما، مزدک میرعابدینی یکی از چهره های جوان سینمای ایران است که پیش از این او را به عنوان بازیگر فیلم های خاص می‌شناختیم و نخستین حضور متفاوت او در فیلم «بدرود بغداد» به کارگردانی مهدی نادری و فیلم های «مردی که اسب شد» ، «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر حسین ثقفی بوده است.

او به تازگی فیلم ویدیویی «خواب است پروانه» به کارگردانی او در گروه هنروتجربه به نمایش درآمد.

میر عابدینی به تازگی پروانه ساخت نخستین فیلمش را با عنوان «رقص پا» دریافت کرده و این فیلم را  جلوی دوربین برده است، او در خصوص آخرین وضعیت فیلمش به خبرنگار سینماسینما گفت: «رقص» پا عنوان نخستین ساخته بلند سینمایی من هست که نگارش آن نزدیک به چهار سال زمان برده است و یکی از دغدغه های من این بود که برای ساخت نخستین فیلم ام، این فیلمنامه را جلوی دوربین ببرم.

وی در ادامه عنوان کرد: نزدیک ۱۰ روز است که فیلمبرداری این فیلم در تهران آغاز شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده تلاشم بر این است که فیلم را برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنم.

میر عابدینی درباره مضمون فیلم تازه اش گفت: دلم نمی‌خواهد که درباره جزئیات قصه حرفی بزنم اما می توانم بگویم که فیلم درون مایه اجتماعی دارد.

گفتنی است این بازیگر جوان سینمای ایران در اولین فیلمش ایفاگر یکی از نقش های اصلی است و حمیدرضا پگاه، نگار عابدی و ندا صارمی منفرد بازیگران اصلی این پروژه سینمایی هستند.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده محمد احمدی است و نخستین حضور این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود، با توجه به حذف بخش نگاه نو از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باید منتظر بود تا دید که چه سر نوشتی در انتظار فیلم اولی ها خواهد بود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 26496 و در روز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۰:۴۵
2024 copyright.