اختصاصی سینماسینما / اکران گسترده «تاکسی» در آلمان / سالن‌های سینما مملو از جمعیت شد + تصاویر

taxiiiفیلم سینمایی «تاکسی» جدیدترین ساخته جعفر پناهی که در جشنواره برلین سال گذشته برنده خرس طلای بهترین فیلم شد این روزها در سینماهای کشور آلمان به نمایش عمومی درآمده است.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «تاکسی» که در سال ۹۳ و با دوربین دستی و به صورت شخصی توسط پناهی ساخته شده است این روزها با استقبال گسترده مخاطبان آلمانی خود روبرو شده است.

این فیلم که با دوبله آلمانی به نمایش درآمده است توانسته است نظر مثبت تماشاگران را با خود همراه کند و اکثر سئانس‌های نمایش فیلم با سالن پر از جمعیت به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار ما از برلین در یکی از سئانس‌های فیلم که در سینما مرکزی این شهر به نمایش درآمد حضور پرتعداد آلمانی و فهم مشترک آن‌ها نسبت به زبان ساده فیلم‌ باعث شد در بسیاری از لحظات با خنده‌ها و سکوت خود فیلم را همراهی کنند.

تماشاگران به غیر از چند سکانس فیلم که حرف‌ها جدی می‌شود با شوخی‌های فیلم می‌خندد و با قهرمان فیلم همراهی می‌کند.

بنا بر این گزارش تاکسی مستندی ایرانی اثر جعفر پناهی است که نخستین بار در بخش رقابتی شصت و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش درآمد، و در نهایت برنده جایزه خرس طلای این دوره جشنواره شد. سلولوئید دریمز، شرکت توزیع بین‌المللی فیلم در پاریس اعلام کرد که «تاکسی» تاکنون در بیش از ۳۰ کشور جهان به فروش رسیده و به نمایش در خواهد آمد.

در پوسترهای این فیلم در اروپا، این فیلم با عنوان «تاکسی تهران» شناخته شده‌است.

 

سینما مرکزی برلین

سینما مرکزی برلین

فیلم تاکسی روی پردهفیلم تاکسی روی پرده سینما

فیلم تاکسی روی پرده

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 7712 و در روز شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸:۵۵
2024 copyright.