اختصاصی سینماسینما/ حرف های جالب هنگامه قاضیانی در اولین کنسرتش؛ هدیه ای از طرف عمه همسر سابقم

قاضیانیهنگامه قاضیانی بازیگر سینمای ایران که روز شنبه گذشته در تالار وحدت کنسرتی ویژه بانوان اجرا کرد و ترانه های قدیمی ایرانی را حواند، در پایان کنسرتش سخنان جالبی به زبان آورد.

به گزارش سینماسینما، قاضیانی که در لحظات پایانی کنسرتش، دسته گل و هدیه ای دریافت کرد، پشت میکروفن اعلام کرد: “ما در ایران به شدت دچار خودسانسوری هستیم. منظور من البته سانسور سیاسی نیست بلکه سانسور اجتماعی و فرهنگی است.  من ۲۱ سال پیش از همسرم جدا شدم که بیشتر  این مدت را در امریکا زندگی کردم و امروز این هدیه را  عمه همسر سابقم به من اهدا کرده که این برای من بسیار ارزشمند است.”

قاضیانی زمانی که می خواست ترانه “لالایی” که در فیلم ” من مادر هستم” خوانده بود را بازخوانی کند، اظهار امیدواری کرد حاضران خوابشان نبرد! او این ترانه را با همراهی تماشاگران خواند وپس از آن مادرش را در آغوش گرفت و گفت: “یک عمر تو برای من لالایی خواندی، حالا من برای تو لالایی می خوانم.”

قاضیانی همجنین از یکی از همسایگانش که در سالن حاضر بود عذرخواهی کرد . گفت: “ببخشید که در یکی دوماه گذشته از صدای تمرین های من خواب راحت نداشتید.”

مریلا زارعی در سالن حاضر نبود ولی سبد گلی برای قاضیانی ارسال کرد.

گلاب آدینه، شیرین بینا، فاطمه گودرزی، ژاله صادقی،‌ سهیلا رضوی،‌ ستاره اسکندری، تینا پاکروان، شقایق فراهانی، فریبا کوثری، نیکی مظفری، کمند امیرسلیمانی، نسیم ادبی، رویا بختیاری، مرجانه گلچین، سوسن شریعتی (فرزند دکتر شریعتی)، آذر معماریان، مهشید میرمعزی، مرجان شیرمحمدی و … از جمله چهره‌هایی بودند که در این اجرا حضور داشتند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 9562 و در روز دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵:۱۶
2024 copyright.