اختصاصی سینماسینما / ساره بیات: لطفا به ما احترام بگذارید/ دلم را شکستند

بیست و یک روز بعد، ساره بیاتسینماسینما، علی پاکزاد – ساره بیات بازیگر فیلم «بیست و یک روز بعد» معتقد است مسئولان جشنواره به او و تمام عوامل این فیلم بی‌احترامی کرده و آنها را نادیده گرفته‌اند.

به گزارش سینماسینما، بیات در جشنواره سی و پنجم با فیلم «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان حضور یافت. یکی از اتفاقات غیرمنتظره‌ای که در این جشنواره برای بیات رخ داد این بود که برای مراسم تقدیر از نامزدهای جشنواره کارت دعوت کاندیدا به دست او رسید؛ اتفاقی که واکنش این بازیگر را به همراه داشت.

بیات درباره حواشی این ماجرا و کاندیدا نشدنش گفت: «از مسئولان جشنواره خواستم درباره اتفاقات اخیر توضیح دهند. اکنون به نظر می‌رسد مجبورم خودم را معرفی کنم تا دوستان من را بیشتر بشناسند. شاید اسم من را اشتباه گرفته‌اند. مسائلی شبیه به این برای من زیاد اتفاق افتاده است. به هیچ عنوان قصد ندارم حاشیه درست کنم، اما دل من را شکستند. چرا به من احترام نگذاشتند. تمام کاندیدا و بازیگران شب قبل از اعلام اسامی منتظر هستند تا نتیجه را بدانند، آن وقت دوستان با من این‌گونه رفتار کردند. چند بار تماس گرفتند و من را به مجلس تجلیل از کاندیدها دعوت کردند. بعد این تماس‌ها قطع شد و کلا پشیمان شدند این رفتار چه معنی می‌دهد؟»

او ادامه داد: «همواره سکوت کرده‌ام و هیچگاه از حاشیه درست کردن لذت نبرده‌ام. چندین بار اتفاقاتی شبیه به این برای من افتاده و همواره سخنی به زبان نیاورده‌ام. اما این بار دیگر سکوت نمی‌کنم و اعتراضم را ابراز خواهم کرد. به من بی‌احترامی شده است. برایم مهم نیست که کاندیدا نشده‌ام، زیرا از سال ۸۵ تا به امروز هر سالی که در جشنواره کار داشته‌ام یا کاندید بوده‌ام یا جایزه دریافت کرده‌ام. توهین‌های اخیر را نمی‌توان کتمان کرد. همیشه نان هنرم را خورده‌ام و از حاشیه دور بوده‌ام اما این بار دیگر خونم به جوش آمده است.»

بیات در ادامه گفت: «بارها در این روزها از ستاد جشنواره با من تماس گرفته شد، اما من پاسخ ندادم. بعد اعلام کردند ضیافتی ترتیب داده‌ایم و شما هم به عنوان کاندیدا دعوت هستید. با خوشحالی به چند نفر از دوستانم اطلاع دادم؛ که البته نباید این موضوع را با کسی در میان می‌گذاشتم. اسامی منتشر شد و دیدم نام من در لیست وجود ندارد، باید به این دوستان که زمینه‌ساز این اتفاق بودند بگویم ما هم مانند دیگران انسان هستیم، لطفا به ما احترام بگذارید.»

بازیگر فیلم «بیست و یک روز بعد» درباره بازی در این فیلم و نوع بازی که ارائه کرده است، گفت: «سعی می‌کنم در هر فیلمی که نقش آفرینی می‌کنم بهترین بازی‌ام را ارائه دهم.»،

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 44939 و در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۹:۱۵
2024 copyright.