اختصاصی سینماسینما/ «سلام بمبئی» بعد از دهه اول محرم به سینماها می‌آید/حوزه هنری فیلم را تحریم نمی‌کند!

قربان محمد پورقربان محمدپور، کارگردان سینمای ایران از اکران فیلم تازه اش با عنوان «سلام بمبئی» در اواسط مهرماه سال جاری خبر داد.

قربان محمدپور، کارگردان سینمای ایران در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم تازه اش با عنوان «سلام بمبئی» به خبرنگار سینماسینما گفت: طی آخرین صحبت هایی که با شورای صنفی نمایش صورت گرفته است، قرار شد که فیلم بعد از دهه اول محرم راهی اکران شود و ما هم مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مراحل فنی فیلم به اتمام رسیده  و نسخه نهایی آماده اکران عمومی است.

محمد پور در پاسخ به این سوال که آیا فیلم برای اکران عمومی با اصلاحات روبرو شده است؟ یادآور شد: این ماجرا در رسانه ها منعکس شده است و در واقعیت چنین چیزی نیست. در فیلم «سلام بمبئی» سکانس های رقص و آواز نداریم و فقط ویدئو کلیپ هایی وجود دارد که با مضمون کلی فیلم همراه است. در جایی نوشته شده بود که در این فیلم سکانس هایی داریک که پر از رقص و آواز است و چنین نیست. وزارت ارشاد یک اصلاحیه به فیلم ما زد که آن هم به کلیت فیلم لطمه ای وارد نکرده و بسیار جزئی است.

سلام بمبئی (۲)

وی در خصوص این که ممکن است فیلم او هم جز فیلم های تحریمی حوزه هنری قرار بگیرد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد و حوزه هنری فیلم «سلام بمبئی» را تحریم کند، چون فیلم ما مضمونی اجتماعی دارد و در چارچوب قواعد و عرف جامعه است.

این کارگردان سینما، درباره ساخت قسمت دوم این فیلم گفت: منتظرم تا فیلم اکران شود و بازخوردهای مردم را ببینم، این برای اولین بار است که ما با بالیوود همکاری کردیم و امیدوارم که مخاطبان نتیجه آن را بپسندند. با یک کمپانی هندی برای ساخت قسمت دوم این فیلم در حال مذاکره ام و اگر همه امور به خوبی پیش برود اوایل سال ۹۶ قسمت دوم  «سلام بمبئی» را کلید خواهم زد.

سلام بمبئی (۴)

محمدپور در پایان درباره استقبال احتمالی مردم از فیلم «سلام بمبئی» گفت: در وهله اول امیدوارم که مردم این فیلم را دوست داشته باشند و من فکر می‌کنم که این فیلم مخاطبان خود را خواهد داشت و کار گروه ما به نتیجه خواهد رسید.

محمدرضا گلزار، دیا میرزا و بنیامین بهادری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

سلام بمبئی (۱)

«سلام بمبئی» که تهیه کنندگی آن بر عهده جواد نوروزبیگی است، ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر ۲ دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 25250 و در روز یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰:۴۸
2024 copyright.