اختصاصی سینماسینما/ عبداللطیف کشیش متهم به آزار جنسی شد

عبداللطیف کشیش کارگردان برنده نخل طلای جشنواره کن، به تازگی متهم به آزار جنسی یک بازیگر زن فرانسوی شده است.

به گزارش سینماسینما، عبداللطیف کشیش کارگردان تونسی فرانسوی که در سال ۲۰۱۳ برای فیلم «آبی گرم‌ترین رنگ است» برنده جایز نخل طلای جشنواره کن شد، به تازگی متهم به آزار جنسی یک بازیگر فرانسوی شده است و در حال حاضر این مسئله بحث داغ بیشتر برنامه‌های رادیو، تلویزیون و سایر رسانه‌ها شده است.

هنرپیشه مدعی که هنوز نام او فاش نشده، بیان کرده است که کشیش او را برای گفت‌وگو درباره فیلم جدیدش به آپارتمان خود دعوت کرده و زمانیکه او کمی مست بوده است، کشیش به او نزدیک شده و قصد آزار او را داشته است.

این هنرپیشه زن ۲۹ ساله مدعی است که این اتفاق در ۲۴ ژولای برایش رخ داده است، البته عبدالطیف کشیش بلافاصله این اتهام را رد کرده و وکیل خود را مامور رسیدگی به این ادعا کرده است.

آخرین فیلم کشیش «مکتوب عشق من» است که در جشنواره ونیز سال گذشته در بخش مسابقه شرکت کرده بود و چندان مورد توجه منتقدان و صاحب نظران قرار نگرفت. این فیلم همچنین در اکران عمومی‌اش در فرانسه مورد استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان به سینما قرار نگرفت.

این کارگردان در حال حاضر مشغول تمام کردن دومین بخش از فیلم «مکتوب عشق من» است و دادگاه پاریس نیز در حال بررسی اتهامی وارده به این هنرمند است و به محض اثبات او راهی دادگاه خواهد شد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 99096 و در روز چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵:۳۸
2024 copyright.