اختصاصی سینماسینما/ گروهی از منتقدان به تماشای فیلم جدید فرهادی نشستند/ نظر مثبت منتقدان نسبت به «همه می‌دانند»

شب گذشته فیلم سینمایی «همه می‌دانند» جدیدترین ساخته سینمایی اصغر فرهادی برای گروه اندکی از منتقدین مطرح فرانسوی به نمایش درآمد.به گزارش سینماسینما، این جلسه نمایش فیلم که شب گذشته در پاریس صورت گرفت، تعدادی از منتقدین سرشناس فرانسوی به تماشای ساخته جدید فرهادی نشستند که با واکنش‌های متفاوت و مثبتی از سوی آن‌ها همراه بود.

محمد حقیقت فیلمساز و منتقد ایرانی در این باره  گفت: اصغر فرهادی فیلمساز بین‌المللی ایران روز به روز موفقیتش افزوده می‌شود. او با فیلم جدید خود این را به همه ثابت کرد که موفقیت‌های گذشته اتفاقی نبوده است.

حقیقت در ادامه گفت: بازتاب‌ها و نظرات منتقدان پس از تماشای فیلم بسیار مثبت بود. حال باید منتظر نخستین نمایش جهانی آن در افتتاحیه جشنواره کن باشیم. قطعا اتفاقات مثبتی در انتظار این فیلم خواهد بود.

بنابراین گزارش، همه می‌دانند فیلمی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است. این فیلم که هشتمین فیلم بلند فرهادی است به زبان اسپانیایی ساخته شده و بازیگرانی همچون خاویر باردم و پنلوپه کروز در آن ایفای نقش می کنند. همه می‌دانند نخستین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ اکران خواهد شد و به عنوان فیلم افتتاحیه نیز به نمایش درخواهد آمد. این فیلم دومین فیلم اسپانیایی زبانی خواهد بود که در تاریخ جشنواره فیلم کن به عنوان فیلم افتتاحیه انتخاب شده‌است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 83898 و در روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶:۳۱
2024 copyright.