اختصاصی سینماسینما/ پیرامون پخش مصاحبه ناصر ملک‌مطیعی/ تهیه‌کننده دورهمی باید عذرخواهی کند

سینماسینما، مجیدرضا مصطفوی: سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده «دورهمی» با اشاره به پخش بخش‌هایی از برنامه گفت‌و‌گو با ناصر ملک‌مطیعی در یک شبکه ماهواره‌ای، گفته است: «این شبکه‌ها به چنان فلاکتی رسیده‌اند که می‌خواهند با دزدی از “سرمایه‌های معنوی دستِ چندم صدا و سیمای جمهوری اسلامی”، مخاطبی برای خود دست و پا کنند.»

اینکه تهیه کننده آیتم ساز و متاسفانه کپی کار که مجموعه های تولیدیش شبیه سری دوزی های بی کیفیت است، درباره جایگاه معنوی مرحوم “ناصر ملک مطیعی” از جمله ی “سرمایه معنوی دستِ چندم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ” استفاده کند واقعا شرم آور است!
کاش یک بار برای همیشه شما و همفکرانتان در اتاق فکر رسانه ملی! لیستی از سرمایه های معنوی درجه یک! و نحوه درجه بندی آنها ارائه می دادید تا فاصله فکری تیم هدایت کننده شما با ذائقه اکثریت مردم هنردوست ایران مشخص شود. مطمئنم لیست شما حیرت آور خواهد بود!
اینکه برای جبران کوتاهی عده ای که سبب شده نسخه بی‌کیفیت و ضبط شده برنامه توسط تلفن همراه به بیرون درز پیدا کند و حتما دوستانتان شما را برای اظهار پشیمانی و عذرخواهی تحت فشار گذاشته اند، دلیل موجهی نیست که بخواهید از شان یک هنرمندِ تازه درگذشته که اتفاقا از جایگاه والایی نزد مردم نیز برخوردار است بکاهید و این بی اخلاقی بزرگ را انجام دهید.
اگر قرار بر عذرخواهی باشد شما باید از خود ناصر ملک‌مطیعی، خانواده او و دوستدارانش به دلیل عدم پخش گفتگو با او معذرت خواهی کنید. او تا این اواخر غریبانه چشم انتظار پخش درددلهایش از رسانه شما بود…

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 89046 و در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۹:۵۶
2024 copyright.