اختصاصی سینماسینما/ «یک روز بخصوص» به روایت اسعدیان

یک روز بخصوصهمایون اسعدیان تازه‌ترین ساخته سینمای خود را فیلمی می‌داند که در آن پرده از لایه پنهانی در جامعه برداشته می‌شود.

به گزارش «سینما سینما»، نهمین ساخته سینمایی اسعدیان این روزها مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را پشت سر می‌‌گذارد. علی کهن‌دیری سازنده موسیقی فیلم و سیدمحمد کشفی صداگذار «یک روز بخصوص» است.

اسعدیان که این روزها به همراه گروهی از هنرمندان ایرانی به مناسبت سالگرد بمباران اتمی هیروشیما و جشنواره فیلم صلح و دوستی ایرانیان در ژاپن به سر می‌برد، در گفت‌و‌گویی کوتاه با سینماسینما، حال و هوای فیلم جدید خود را چنین روایت می‌کند: «فیلم پرده از لایه‌هایی در جامعه برمی‌دارد که تا الان کمتر کسی در سینما سراغ تصویر کردن آن رفته است.»

به گفته اسعدیان، او در فیلم جدید خود یکی از دغدغه‌های جدی جامعه را بیان می‌کند و برای روایت قصه به گفته خود سری به پستوهای جامعه زده است، هزارتویی که تاکنون چندان دوربین سینما سراغ آن نرفته است.

ماجرای فیلم اسعدیان از زمانی آغاز می‌شود که حامد با بازی مصطفی زمانی باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که جریان زندگی او را با تغییراتی روبرو می‌کند.

یک روز بخصوصزمانی در این فیلم با فرهاد اصلانی و پریناز ایزدیار هم‌بازی شده است و محسن کیایی، شیرین آقاکاشی، شیرین یزدان‌بخش، افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده و ایلیا نصرالهی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«بوسیدن روی ماه» آخرین فیلم اسعدیان بوده که به نمایش عمومی درآمد و اکران آن در سال ۱۳۹۰ با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.

اسامی دیگر عوامل تولید «یک روز بخصوص» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: همایون اسعدیان، نویسندگان: همایون اسعدیان و مجید قیصری، مجری طرح: مازیار میری، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، طراح چهرپردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، صدابرداران: ساسان نخعی، محمود کاشانی، مدیر تولید: مجید کریمی، منشی صحنه: ندا قائدی، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مدیر تدارکات: سیدرسول سیدحاتمی.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 23279 و در روز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳:۴۷
2024 copyright.