اختصاصی سینماسینما / منوچهر محمدی: دانش و آگاهی علی معلم در سینما بی نظیر بود

منوچهر محمدیسینماسینما، علی پاکزاد – منوچهر محمدی تهیه کننده سینما معتقد است که علی معلم فقط یک منقد نبود بلکه در همه حوزه های سینما صاحب نظر بود.

به گزارش سینماسینما ، علی معلم تهیه‌کننده و مدیر مسئول ماهنامه دنیای تصویر ساعتی پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت.

منوچهر محمدی تهیه کننده سینما درباره درگذشت علی معلم گفت: «چند دقیقه ای است که شوکه هستم. نمی دانم باید چه موضوعی را بیان کنم. روزگار عجیبی شده. درگذشت علی معلم را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم. همه کسانی که با ایشان کار کرده اند خاطرات خیلی خوبی از او دارند. علی معلم از معدود افراد با سواد سینما بود.»

او ادامه داد: «یکی از خصوصیات ویژه علی معلم صراحت او در بیان موضوعات بود. اگر نسبت به هر حوزه ای نظری داشت به راحتی ابراز می کرد.»

او با اشاره به پیشینه رفاقتش با علی معلم گفت: «رفاقت من با علی معلم دیرینه بود در چند فیلم با هم همکاری داشتیم. زحمات  زیادی در ساخت فیلم «زیر نور ماه» کشید.»

علی معلم

او همچنین درباره نقش معلم در فعالیت صنفی گفن: «جدیت علی معلم در کار های صنفی مثال زدنی بود.حضور فعالی در همه حوزه ها داشت. دانش و آگاهی علی معلم درباره سینما بی نظیر بود. صرفا از زاویه یک منتقد به موضوعات سینما نگاه نمی کرد. تقریبا در همه حوزه های سینما صاحب نظر و فکر بود. متاسفانه به بسیاری از مسائلی که مد نظر داشت توجه نشد.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 49128 و در روز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۱:۴۰
2024 copyright.