اختصاصی/ «متولد ۶۵» روایتگر دغدغه های یک نسل است

متولد 65

کارگردان فیلم «متولد ۶۵» از برنامه ریزی های خاص و متفاوت در حوزه تبلیغات نخستین فیلمش برای اکران عمومی خبر داد.

به گزارش سینماسینما، مجید توکلی کارگردان فیلم «متولد ۶۵» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم به خبرنگار سینماسینما گفت: اکران عمومی فیلم از تاریخ ۵ آبان ماه سال جاری در گروه سینمایی آزاد آغاز می‌شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که «متولد ۶۵» بعد از فیلم «فروشنده» اکران شود.

 

%d9%85%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-65-3

وی در خصوص سبک ویژه تبلیغات این فیلم در فضای مجازی و تگ لاین های فیلم عنوان کرد: سعی ما بر این بود که تبلیغات متفاوتی نسبت به سایر فیلم ها داشته باشیم و از مدت ها قبل برای این که بتوانیم به این هدف برسیم، برنامه ریزی هایی صورت دادیم و امروز به این فُرم واحد برای تبلیغات رسیدیم، فیلم در خصوص یکی از نسل های مهم است که در طول تاریخ همواره با سختی ها و محدودیت هایی مواجه بوده است و من تلاشم به عنوان کارگردان این اثر این بود که فیلمی برای متولدین دهه شصت بسازم و دغدغه های آن ها را به تصویر بکشم. همان طوری که از عنوان فیلم مشخص است، فیلم درباره دختر و پسری است که در این نسل به دنیا آمدند و به دنبال زندگی بهتر و ایده آل هستند، موضوعی که این نسل با آن درگیر است و کاراکترهای این قصه از این قاعده مستثنی نیستند.

%d9%85%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-65-1

کارگردان فیلم «متولد ۶۵» در پاسخ به این سوال که آیا فیلمش در این فصل اکران می‌تواند، مخاطبان را با خود همراه کند، گفت: در طول این سال ها مردم نشان دادند که غیر قابل پیش بینی هستند و با انتخاب های خود ثابت کردند، فیلمی که بازیگر چهره داشته باشد، پر فروش نخواهد شد، بلکه این قصه و سینمای داستانگو است که می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند. من فکر می‌کنم «متولد ۶۵» با توجه به مضمون و قصه ای که روایت می‌کند و شیوه داستانگویی اش بتواند، مورد استقبال قرار بگیرد اما این فقط یک پیش بینی است و به صورت مطلق نمی توان گفت. با توجه به فصل بازگشایی دانشگاه ها، این امکان وجود دارد که نسل جوان به سینما بروند و این فیلم را به تماشا بنشینند.

%d9%85%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-65-4

توکلی در پایان حرف هایش یادآور شد: افتتاحیه این فیلم هفته آینده برگزار خواهد شد اما هنوز مکان برگزاری اکران افتتاحیه فیلم «متولد ۶۵» مشخص نشده است که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، تلاشمان بر این است که این مراسم ، متفاوت تر از اکران خصوصی های مرسوم  فیلم های سینمای ایران برگزار شود. تبلیغات محیطی و مجازی این فیلم هم طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

%d9%85%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-65-2

«متولد ۶۵» عنوان نخستین ساخته بلند مجید توکلی که تهیه کنندگی آن بر عهده محمد مهدی عسگرپور است و شرکت فیلمیران پخش این فیلم را بر عهده دارد، این فیلم سال گذشته در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و جز نامزدهای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در این بخش بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی شوخی شوخی یک بازی راه می اندازی، باید تا تهش بری.

هنگامه حمیدزاده،  پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی و با حضور افتخاری: آنا نعمتی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

عکس ها از محمد مهدی دلخواسته 

 

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 30034 و در روز یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵:۲۵
2024 copyright.