اختصاصی/ «کارگر ساده نیازمندیم» در راه فجر سی و پنجم/ هادی به شبکه خانگی می‌رود

سحر قریشیمنوچهر هادی کارگردان جوان و صاحب نام سینمای ایران از آخرین وضعیت فیلم تازه اش با عنوان «کارگر ساده نیازمندیم» خبر داد.

بعد از موفقیت خیره کننده «من سالوادور نیستم» منوچهر هادی به یکی از چهره هایی تبدیل شد که در میان مردم هم جایگاهی دارد، این کارگردان سینما که بعد از آن فیلم به سراغ پروژه سینمایی دیگری با عنوان «کارگر ساده نیازمندیم» رفت و در گفتگو با خبرنگار سینماسینما درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: مراحل فنی فیلم سپری شده است و طی روزهای آینده تدوین فیلم نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم به طور کلی آماده نمایش شده است، اما جزییاتی در کلیت وجود دارد که آن هم بر اساس وسواس های همیشگی خودم در کارهایم هست. نسخه نهایی فیلم تا چند وقت دیگر آماده می‌شود و فیلم را قطعا به جشنواره فیلم فجر می رسانم.

کارگردان جوان سینمای ایران در خصوص موارد اصلاحی که به فیلم اعمال شده بود، عنوان کرد: موارد این قدر جدی نیست که بخواهد به فیلم لطمه ای بزند و در محتوای فیلم تاثیری ندارد. من دلم می خواهد که با تعامل این مشکلات را بر طرف کنم و قابل حل است.

منوچهر هادی در تکمیل حرف هایش یاد آور شد: امیدوارم که امسال جشنواره خوبی داشته باشیم، اخبار را که رصد می کنم، از حضور فیلمسازان جوان خبر می دهد که قرار است امسال با آثارشان در جشنواره حضور داشته باشند و این اتفاق خوبی است. امیدوارم که جریان تولید به همین پویایی ادامه داشته باشد و کارگردانان نسل های مختلف فیلم بسازند و تاثیرگذاری خودشان را داشته باشند.

به کارگر ساده نیازمندیم

«کارگر ساده نیازمندیم» داستان پسری شهرستانی است که برای کسب و کار بهتر عازم تهران می‌شود ولی در پایتخت مشکلات متعددی در انتظار اوست.

مهران احمدی، یکتا ناصر، سحر قریشی، بهرام افشاری و آتیلا پسیانی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردارند.

امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که قرار است، منوچهر هادی به تهیه کنندگی مهدی گلستانه سریالی را با عنوان «تالاب» برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کند. پیگیری های خبرنگار سینماسینما برای ارتباط با تهیه کننده ادامه دارد.

منوچهر هادی گفتگو درباره این خبر را به تهیه کننده اش واگذار کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 21813 و در روز سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۵:۰۶
2024 copyright.