اخراج نویسنده کتاب‌های «جنگ ستارگان» به دلیل فحاشی در فضای مجازی

چاک وندینگ نویسنده سریال «سایه ویدر» می گوید به خاط تبعات منفی انتشار توییتش از استودیو مارول اخراج شده است.

به گزارش سینماسینما، چاک وندینگ نویسنده سری کتاب‌های «جنگ ستارگان: اتفاقات بعدی» که در لیست پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز هم قرار گرفته به دلیل انتشار مطالب توهین آمیز، از کمپانی مارول اخراج شد. وندینگ خبر اخراج خود را در توییتر اعلام کرده است. این موضوع سرنوشت بسیاری از پروژه‌های از پیش اعلام شده «جنگ ستارگان» را که وندینگ نیز در آن حضور داشت، در هاله ای از ابهام فرو برده است.

وندینگ که این روزها روی مینی سریال «ویدر» و ادامه کتاب های «جنگ ستارگان» کار می‌کرد، در سلسله توییت هایی گفته است: به خاطر خشونت، اهانت و منفی نگری‌ای که توییت های من به همراه آورده از مارول اخراج شدم.

چاک وندینگ که پیش از این در توییتر به طرح تفکرات سیاسی لیبرال مشهور بود روز ۷ اکتبر (۱۵مهر) با انتشار پستی درباره حواشی دادگاه اخیر برت کاوانا قاضی عالیرتبه آمریکایی در توییتر توجه افراد محافظه کار پرنفوذ را به خود جلب کرد. برت کاوانا قاضی آمریکایی و نامزد احراز پست قاضی دیوان عالی آمریکا توسط دونالد ترامپ بود که توسط چند زن به آزار جنسی در دهه ۸۰ متهم شده است. وندینگ در توییت خود که بعد از جنجالی شدن آن را حذف کرد با واژگانی توهین آمیز خشم خود را به تبرئه او نشان داده بود.

این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که کمتر از سه ماه پیش دیزنی، کمپانی مادر استودیو مارول، جیمز گان کارگردان مشهور و محبوب «نگهبانان کهکشان» را به دلیل انتشار نظرات بی ادبانه و توهین آمیز اخراج کرده بود.

مارول هنوز درباره تازه ترین اخراجی خود اظهارنظری نکرده است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 98246 و در روز یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳:۰۷
2024 copyright.