ادامه تصویربرداری «شرایط خاص» با بازی کامبیز دیرباز در پونک

تصویربرداری سریال «شرایط خاص» این روزها در منطقه پونک ادامه دارد و بیش از ۸۰ درصد از این سریال تاکنون به تصویربرداری رسیده است.

به گزارش سینماسینما، بیش از ۸۰ درصد از سریال «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی ضبط و تصویربرداری شده است. تصویربرداری این سریال به صورت رج زنی انجام می شود و تا چند هفته دیگر کار به پایان می رسد.

تصویربرداری این سریال پیش از این در لوکیشنی در منطقه پاسداران انجام شد و در چند روز گذشته بازیگرانی از جمله کامبیز دیرباز، سیروس گرجستانی، بهرام افشاری و نادر سلیمانی جلوی دوربین بودند.

این روزها نیز عوامل این سریال به صورت شب کار فعالیت دارند و تصویربرداری سریال در منطقه پونک در لوکیشنی نزدیک امامزاده عینعلی و زینعلی ادامه دارد.

«شرایط خاص» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود.

عوامل سریال تلویزیونی «شرایط خاص» عبارتند از تهیه‌کننده: سیدمرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: حسن شبانکاره، محمدرضا امامی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، گروه کارگردانی و برنامه ریزی: سامان تفرشی، دستیاران اول کارگردان: محمدرضا اصلی، ایمان غیرتمند، دستیار دوم کارگردان: علی قاسمی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 86740 و در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۸:۴۰
2024 copyright.