ادعای بازیگر«بدون تاریخ، بدون امضا»:این فیلم سیمرغ فیلم و کارگردانی را می گیرد

علیرضا استادیبازیگر فیلم «انزوا» گفت: فیلم وحید جلیلوند با موضعی اجتماعی اتفاقی تکان دهنده با مضمونی پلیسی را روایت می کند.

به گزارش سینماسینما، علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون که با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حاضر شده، با اشاره به حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه امسال با سه فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»، «چراغ های ناتمام» و «انزوا» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.

بازیگر فیلم «چراغ های ناتمام» وحید جلیلوند را شانس اول کسب سیمرغ دانست و گفت: من مطمئنم که فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دریافت خواهد کرد.

او درباره فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» افزود: از نظر من ترکیب بازی نوید محمدزاده و هدیه تهرانی ترکیب تازه ای در سینمای ایران خواهد بود و همچنین بازی امیر آقایی نیز در این اثر بسیار متفاوت است. از دیگر نکات مثبت این فیلم می توان به گریم حرفه ای و متفاوت عبدالله اسکندری اشاره کرد.

بازیگر فیلم «زرد» درخصوص صحبت های انجام شده درباره نزدیکی فضای «بدون تاریخ، بدون امضا» با فیلم «ابد و یک روز» تاکید کرد: برخی با توجه به حضور برخی بازیگران و فضا این فیلم را مشابهی بر «ابد و یک روز» می دانند اما این فیلم تفاوت های بسیاری دارد.

استادی مضمون این اثر را تکان دهنده خواند و خاطرنشان کرد: فیلم وحید جلیلوند با موضعی اجتماعی اتفاقی تکان دهنده با مضمونی پلیسی را روایت می کند. نگاهی تازه به چنین اتفاقی که بدون شک در جشنواره امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 42591 و در روز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲:۴۴
2024 copyright.