ادعای یک خبرگزاری: کیمیایی به دنبال شکایت از تهیه‌کننده فیلم اخیرش در راهروهای ارشاد دیده شد

کیمیاییتولید فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش سینماسینما، مسعود کیمیایی سی امین فیلم خود را به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی موفق به دریافت پروانه ساخت شد.

این فیلم که در راستای کارهای قبلی فیلمساز نوشته شده است بازنویسی آن به انجام رسیده و همه چیز مهیا است تا کارگردان پشت دوربین جدیدترین ساخته خود برود. اما این در شرایطی است که اختلاف میان تهیه کننده و کارگردان بالا گرفته است.

این روزها مسعودکیمیایی را می توان در راهروهای ارشاد در روزهای مختلف دید. او به نوع رفتار تهیه کننده درباره نحوه فعالیتش معترض است.

اما این نکته حایز اهمیت است که این مشکلات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا مدیران ارشاد تصمیمی برای اختلاف پیش آمده خواهند گرفت و یا همچنان این مشکلات ادامه خواهد داشت. پیش از این نیز اختلاف میان سرمایه گذار و کارگردان سینما باعث شده است که فیلم آماده نمایش شده اجازه نمایش در سینماها را نگیرد.

به نظر می رسد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه مجوز تهیه کنندگی دقت لازم را داشته باشد زیرا برخی از تهیه کنندگان هیچ تولید مستقلی ندارند و توانایی جمع کردن کار و تخصص تهیه کنندگی را ندارند. اگر به کارنامه تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی توجه کنیم خواهیم دید فیلم هایی که نام او به عنوان تهیه کننده ذکر شده است پیش از این تهیه کننده فیلمساز بوده که بنا به هر دلیلی (که دلیل آن مشخص نیست) از وزارت ارشاد خواسته است تا پروانه ساخت فیلم تغییر کندو نام افراد دیگر صادر شود. این مورد را در فیلم سینمایی «بادیگارد» یا کارهای «هاتف علیمردانی» شاهد هستیم.

 

منبع: فارس

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 16094 و در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸:۱۷
2024 copyright.