“ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا” کاهانی کلید خورد / سورپرایزى به نام مهران غفوریان

 

مهران غفوریانفیلم تازه عبدالرضا کاهانی پریشب کلید خورد.

به گزارش سینماسینما ، بعد از چند هفته پیش تولید که با تمرینات و دورخوانی فیلمنامه توسط بازیگران زیر نظر کارگردان همراه بود کاهانی شب گذشته “ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا” را در یکی از خیابان های تهران کلید زد. فیلمی که مدتی قبل از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد پروانه ساخت گرفت و کاهانی و سعید خانی تهیه کننده اش هستند.

این فیلم قصه سه دختر است که درگیر ماجراهایی می شوند. مهنار افشار، طناز طباطبایی و یک چهره جدید نقش های اصلی “ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا” را بازی می کنند. اما همان طور که پیش بینی می شد ترکیب بازیگران این فیلم یک سورپرایز هم دارد.

اما مهران غفوریان در مهم ترین نقش سینمایی اش قرار است در فیلم کاهانی بازی کند. هنوز جزئیاتی درباره نقش او منتشر نشده اما گفته می شود او نقش اصلی مرد فیلم را ایفا خواهد کرد. نقشی که ظاهرا جدی و متفاوت خواهد بود. کاهانی سابقه درخشانی در بازی گرفتن از بازیگران طنز در نقش های جدی دارد.

شاید غفوریان بعد از رضا عطاران (اسب حیوان نجیبى است)، علیرضا خمسه (بیست) و مجید صالحی (استراحت مطلق) چهارمین سورپرایز کاهانی برای علاقه مندانش باشد.

فیلم “ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا” چند بازیگر دیگر نیز دارد که هنوز انتخاب نشده اند. فیلمنامه این فیلم را کاهانی نوشته است. فیلمی که هنوز جزئیاتی از داستان آن رسانه ای نشده اما برخلاف کارهای قبلی این کارگردان فضایی زنانه دارد.
منبع : روزنامه سینما

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 9245 و در روز چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶:۰۸
2024 copyright.