«ارادتمند نازنین بهاره سینا»/ این نام یک فیلم است!

عبدالرضا کاهانیبازنویسی تازه‌ترین فیلم عبدالرضا کاهانی به پایان رسید و پیش تولید این فیلم از اواخر هفته آینده آغاز می‌شود.

سعید خانی تهیه‌کننده این فیلم گفت: این فیلم «ارادتمند نازنین بهاره سینا» نام دارد و بازنویسی آن توسط آقای کاهانی به پایان رسیده و پیش تولید آن با آمدن این کارگردان از فرانسه از هفته آینده آغاز می‌شود.

او که پیش از این در دو فیلم «استراحت مطلق» و «بی‌خود و بی‌جهت» در مقام تهیه کننده با کاهانی همکاری داشته است، درباره سومین تجربه همکاری خود و موضوع این فیلم گفت: حال و هوای این کار با آثار قبلی کاهانی متفاوت است.

خانی در پاسخ به پرسشی درباره اکران‌های بین‌المللی فیلم قبلی کاهانی «استراحت مطلق» نیز توضیح داد: اکران این فیلم به شکل تور از مدت‌ها پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد. «استراحت مطلق» به زودی در مونیخ، کلن و هامبورگ آلمان به نمایش درمی‌آید و هفته آینده نیز در پراگ نمایش خواهد داشت. همچنان که طی هفته‌های آینده در دیگر شهرهای آلمان، سوئیس، اتریش و اسپانیا به نمایش در می‌آید.

این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما افزود: مقدمات اکران «استراحت مطلق» در فرانسه انجام شده و این فیلم به زودی در این کشور هم اکران خواهد شد. همچنان که در سی‌و نهمین دوره فستیوال سائوپائولو که از ۲۲ اکتبر تا ۴ نوامبر (۳۰ مهر تا ۱۳ آبان) برگزار می‌شود، حضور دارد.

فیلم «استراحت مطلق» با بازی رضا عطاران، ترانه علیدوستی، مجید صالحی، بابک حمیدیان و … نوروز امسال در سینماهای تهران به نمایش درآمد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 4109 و در روز یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹:۱۹
2024 copyright.