از حضور داریوش کاردان تا ساخت «سلمان فارسی» به کارگردانی میرباقری/ اعلام برنامه‌های شبکه یک بعد از محرم و صفر

مشاور اجرایی شبکه یک سیما از برنامه‌های شبکه یک سیما بعد از ایام محرم و صفر می‌گوید.

سید جواد مبینی پور مشاور اجرایی شبکه یک سیما، در خصوص ساخت مجموعه تلویزیونی زندگی شهید محسن حججی، گفت: شبکه یک از جمله شبکه‌هایی است که آثار ارزشی و دفاع مقدسی بسیاری را تولید کرده است، به همین جهت مصادف با تشییع پیکر شهید محسن حججی، تصمیم گرفتیم، ساخت مجموعه تلویزیونی درباره زندگی شهید حججی را دستور کار شبکه قرار بدهیم.

او در ادامه درباره نگارش، کارگردانی این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: هنوز کسی را برای نگارش، کارگردانی و تهیه کنندگی آن درنظر نگرفته‌ایم و با توجه به تصاویر و فیلم‌هایی که در گزارش ها و مستند ها وجود دارد تصمیم به ساخت سریال زندگینامه شهید حججی کرده‌ایم.

مشاور اجرایی شبکه یک سیما، در خصوص پخش مجموعه نمایشی بعد از ماه های محرم و صفر بیان کرد: شبکه یک، سریال های متفاوتی را در حال تولید دارد، اما با توجه به پیشرفت فیلمبرداری، احتمال دارد مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید بعد از محرم و صفر به روی آنتن برود.

مبینی پور ادامه داد: سریال «محکومین» درباره افرادی است که به زندان می روند، این مجموعه تلویزیونی قصد آسیب شناسی این افراد را دارد تا بگوید، زندان هم راه خوبی برای محکوم کردن نیست.

داریوش کاردان بعد از صفر به شبکه یک می آید

او درخصوص تولید برنامه های جدید، بعد از ایام محرم و صفر، گفت: بعد از ایام محرم و صفر، سری جدید برنامه صبح بخیر ایران و خانواده یک را در جدول پخش داریم و برای پاییز امسال برنامه‌ای با شکل و شمایل برنامه تلویزیونی «صندلی داغ» با اجرای داریوش کاردان خواهیم داشت.

سلمان فارسی همچنان در حال نگارش است

مشاوره اجرایی شبکه یک سیما، با اشاره به دو مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» و «مولانا» تصریح کرد: سریال «مولانا» تولید شبکه برون مرزی بود و شبکه یک فقط پخش آن را برعهده داشت، اما درباره سریال «سلمان فارسی» باید بگویم که چون آقای میرباقری درحال ساخت مجموعه نمایشی برای شبکه خانگی هستند، منتظر اتمام آن پروژه هستیم و هم اکنون نگارش فیلمنامه آن ادامه دارد.

مبینی پور در پایان گفت: پیش از این تهیه کنندگی سریال «سلمان فارسی» را حسن بشکوفه به عهده داشت که دیگر حضور ندارند و منتظریم که بعد از پروژه «ماه تی تی»، آقای میرباقری نگارش و تولید «سلمان فارسی» را ادامه دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 67569 و در روز جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴:۳۹
2024 copyright.