از لویزان تا لرزاده /گزارش رادیو از برگزاری انتخابات

ویژه برنامه انتخابات رادیو سلامت با نام ایران جان به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر روز جمعه ۲۸ خرداد ماه از رادیو سلامت روانه آنتن می شود.
به گزارش سینماسینما ، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده در این باره توضیح می دهد: این برنامه روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۷ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود. گوینده برنامه محمد مطلب و زهرا عزیزی است. همچنین مرجان قندی گزارشگری برنامه را به عهده دارد و در وزارت کشور مستقر است و گزارش ارائه می کند.
وی ادامه می دهد: گزارشگرانی از شهرستان های تبریز، اصفهان و خراسان رضوی خواهیم داشت. دیگر گزارشگران ما از تهران از مسجد لرزاده میدان خراسان، شورای نگهبان و مسجد جامع لویزان هم گزارش های متنوعی ارائه می کنند. آیتم های برنامه را خودم به همراه فرناز بیات ساختیم و نویسندگی هم همراه با مهرنوش نصیری انجام دادیم.
این تهیه کننده اشاره می کند: در برنامه ایران جان، ترانه های مختلف درباره ایران پخش می شود. موضوع برنامه، سهم من سهم تو است. علاوه بر این موضوع به رای اولی ها، مشارکت مردم در روز سرنوشت سازشان و … هم می پردازیم. مسابقه هم برای مردم داریم و سئوالاتی می پرسیم که آنها را به چالش دعوت کند. بخشی از برنامه اختصاص به پخش تلفن های مردمی دارد تا درباره سهم شان در این روز بگویند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 157402 و در روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹:۲۹
2024 copyright.