از «مرضیه» تا «ستایش»/ معرفی سریال‌هایی که در محرم ۹۸ روی آنتن می‌روند

رسانه ملی همزمان با فرا رسیدن محرم‌ ، سریالهای مختلفی را تدارک دیده است که در این گزارش آنها را معرفی می کنیم.
به گزارش سینماسینما، رسانه ملی هر سال در ماه محرم با دستی پر از برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌های مناسبتی مهمان خانه‌های مردم می‌شود؛ سریال‌هایی که هریک طبق زمان‌بندی پخش می‌شوند.

شبکه یک سیما

سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در ۳۰ قسمت در محرم پخش می‌شود.

این سریال به موضوع مواد مخدر و حوزه امنیت می‌پردازد. سریالی که چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.

گفتنی است سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، حسین سحرخیز در سریال «ترور خاموش» به ایفای نقش پرداختند.

شبکه دو سیما

«مرضیه» سریال محرمی شبکه دو سیما به کارگردانی فلورا سام برای پخش در ماه محرم ساخته شده است.

مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت تهیه شده است. داستان «مرضیه» یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد. «مرضیه» در ایام محرم هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود. داریوش فرهنگ، الهه حصاری، فریبا کوثری، شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

شبکه سه سیما

دو مجموعه «دریا نزدیک است» و «ستایش ۳» در ایام ماه محرم و صفر از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

مینی سریال شش‌قسمتی «دریا نزدیک است» به کارگردانی علی مهدی پور در دهه اول محرم روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان «دریا نزدیک است» آمده است: علی مراقب بیماران در حال احتضار است و در تلاش معاش برای خانواده‌اش، فراز و نشیب‌هایی را از سر می‌گذراند. او از کشاکش امواج گذشته است و …

در این مینی سریال بازیگرانی، چون جهانگیر الماسی، نادر فلاح، بهرام ابراهیمی، مریم سرمدی، علی طالب لو، رضا فیاضی، محمد ساربان، مهرناز پشتیبان بازی می کنند. همچنین فصل سوم سریال تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی بعد از اتمام مجموعه «دریا نزدیک است» روی آنتن می‌رود.

«ستایش ۳» به نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از ابتدای مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می‌رود.

شروع داستان «ستایش»، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد؛ فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است.

فصل سوم «ستایش» با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داود نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی، علی میلانی بازیگران سریال هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 119791 و در روز یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶:۱۶
2024 copyright.