اسکورسیزی برای ساخت فیلمش از سرخپوست‌ها مشاوره گرفت

لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزیلئوناردو دی کاپریو به همراه مارتین اسکورسیزی به منظور دریافت کمک و مشاوره برای ساخت فیلم جدیدشان، با رهبران فرهنگی اوسیج دیدار کردند.

به گزارش سینماسینما، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو در حال حاضر در اوکلاهاما به سر می‌برند و آماده می‌شوند تا مراحل ابتدایی تولید فیلم «قاتلان ماه کامل» را پیش ببرند. قرار است فیلمبرداری این پروژه از بهار آغاز شود.

گزارشی از اوسیج نیوز تایید می‌کند که این دو فیلمساز در این هفته با رهبران فرهنگی قبیله سرخپوست اوسیج ملاقاتی را انجام داده‌اند تا درباره محتوای فیلم «قاتلان ماه کامل»، ماجرایی که در دهه ۱۹۲۰ به قتل تعدادی از اعضای این قبیله به منظور تصرف زمین‌های نفت‌خیز آن‌ها منجر شد، بحث کنند. داستان فیلم در مورد یک مامور اف بی آی است که روی پرونده این قتل‌ها تحقیق می‌کند.

به گفته اوسیج نیوز، جفری رئیس قبیله اوسیج و چاد رنفرو سفیر فیلم ملت اوسیج، با اسکورسیزی و دی‌کاپریو ملاقاتی را ترتیب دادند تا اسکورسیزی فرصت آن را داشته باشد به صورت مستقیم با اعضای این قبیله در مورد فیلمش گفتگو داشته باشد.

این خبرگزاری رسمی اعلام کرد در این دیدار اسکورسیزی به طور کلی درباره مقصود اصلی اش از این فیلم، به ویژه بر ارائه موضوع‌هایی چون اعتماد و خیانت در فیلم صحبت کرد. او علاوه بر این از سرگذشت «مالی کایل» و «ارنست برکهارت» حرف زد.

دی‌کاپریو که در این فیلم نقش آفرینی می‌کند قصد داشت برای بازی در نقش «ارنست برکهارت» در این فیلم وسترن اطلاعاتی کسب کند. ارنست برکهارت برادرزاده یک دامدار محلی با نفود بود که در قتل‌های اوسیج یک مظنون حساب می‌شد. نقش این دامدار هم توسط دنیرو بازی می‌شود.

در نسخه اولیه فیلمنامه قرار بود دی کاپریو نقش تام وایت، مامور اف بی آی را بازی کند، اما او برای نقش دیگری انتخاب شد و جسی پلمونز به جای او این نقش را بازی می‌کند. قرار است «قاتلان ماه کامل» از ماه می‌تا اواخر تابستان جلوی دوربین برود. البته در ابتدا قرار بود ساخت پروژه از مارس ۲۰۲۰ شروع شود، اما همه گیری بیماری کرونا باعث شد این کار غیرممکن شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 151722 و در روز شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۲:۳۷
2024 copyright.