اصغر فرهادی مانع افزایش قیمت بلیت «فروشنده» شد

اصغر فرهادی فروشندهپخش کننده فیلم جدید اصغر فرهادی گفت: با توجه به مخالفت اصغر فرهادی، شورای صنفی نمایش هم از طرح افزایش قیمت بلیت‌های این فیلم ۱۲۵ دقیقه‌ای منصرف شد.

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی تهیه کننده و پخش کننده سینما و مدیر موسسه پخش فیلمیران، درباره اخبار مبنی بر افزایش و کاهش قیمت بلیط فیلم «فروشنده»گفت: این تصمیم از ابتدا در شورای صنفی نمایش گرفته شد اما با توجه به مخالفت آقای فرهادی با این مساله، شورا به ما اعلام کرد که فعلا از این تصمیم منصرف شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره جا به جا شدن رکوردهای فروش توسط «فروشنده» گفت: با توجه به شرایطی که من می‌بینم، هیچ بعید نیست این اتفاق بیفتد.

جدیدترین فیلم اصغر فرهادی از چهارشنبه دهم شهریور اکران می شود و بنا براعلام دفتر پخشیران، بیش از نود درصد از بلیت‌های سه روز اول اکران این فیلم پیش فروش شده است.

فیلم «فروشنده» با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از روز چهارشنبه  ۱۰ شهریور ماه با ۱۳ سالن در تهران و ۱۲ سالن در شهرستان‌ها نمایش خود را آغاز می‌کند و به دلیل برخورداری از زمان ۱۲۵ دقیقه‌ای، قرار بود بر اساس آئین‌نامه، قیمت بلیت‌های این فیلم افزایش یابد.

 

منبع: موج

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 25493 و در روز دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۹:۴۱
2024 copyright.