اعتراض صاحبان فیلم هایی که در جشنواره مقاومت نادیده گرفته شدند/ پولتان را پس می دهیم

 

image_13950709259_3678888776همزمان با مرسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره مقاومت، تهیه کنندگان سه فیلم «اروند»، «سیانور» و «هیهات» که به شکل عجیبی در هیچ کدام از بخش های مسابقه سینمای ایران این جشنواره نامزد نشدند، در نامه ای اعلام کردند کمک هزینه اهدایی دبیر این جشنواره را بازمی گردانند.

به گزارش سینماسینما، به نظر می رسد بی توجهی کامل جشنواره به این سه فیلم دلیل اصلی این اتفاق بوده و این بازپس دادن کمک برای اکران احتمالا اعتراض محترمانه ای به نحوه برخورد این جشنواره با این سه فیلم است. «اروند» به تهیه کنندگی مهدی داوری و کارگردانی پوریا آذربایجانی و «هیهات» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مشترک حجازی، اقباشاوی، مقدم دوست و ناییجی در حال حاضر اکران شده اند و فیلم «سیانور» به تهیه کنندگی سید محمود رضوی و کارگردانی بهروز شعیبی هم در هفته های آتی روی پرده خواهد رفت.

 

امسال دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت اعلام کرده بود به همه فیلم‌های به نمایش درآمده در بخش مسابقه این جشنواره کمک هزینه اهدا می‌کند.

 

متن نامه این تهیه کنندگان بدین شرح است:

 

هوالمصور

 

ما تهیه کنندگان فیلم‌های اروند ، سیانور و هیهات

 

ضمن سپاس از دبیر محترم جشنواره مقاومت، کمک اهدایی ایشان به اکران این فیلم‌ها را برای برگزاری جشنواره ای در خور شان نام مقاومت در سال آینده به دبیرخانه دائمی جشنواره تقدیم می‌نماییم.

 

مهدی داوری، محمدرضا شفیعی، سید محمود رضوی

 

منبع: آی سینما

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 28340 و در روز جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۸:۳۲
2024 copyright.