افتتاح نمایش «ترومای سرخ» در موزه سینما

مراسم افتتاحیه فیلم «ترومای سرخ» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل میهن دوست بعدازظهر چهارشنبه چهارم مهرماه در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، این نمایش که اولین اکران رسمی فیلم در گروه هنر و تجربه محسوب می شود با حضور جمعی از اهالی مطبوعات، سینما و ادبیات و با خوشامد گویی سپیده ابرآویز مدیر روابط عمومی فیلم آغاز شد.

سپس فرزانه ابراهیم زاده کارشناس تاریخ، محقق در حوزه شهری و روزنامه نگار مختصری درباره تهران، میدان فردوسی و زن سرخپوش و استفاده از این المان ها در ترومای سرخ صحبت کرد.

در ادامه اسماعیل میهن دوست از تمام عوامل و بازیگران ترومای سرخ دعوت کرد تا به روی صحنه بیایند و درباره تجربه کاری شان در این اثر حرف بزنند.

در پایان، فیلم ترومای سرخ برای حضار به نمایش در آمد.

جابر قاسمعلی (فیلمنامه نویس و منتقد) اسماعیل فلاح پور(کارگردان) محمد ساربان (بازیگر) محمود معتقدی (شاعر)، مژگان صیادی (مستندساز)، آناهیتا اقبال نژاد، لیلا زارع (بازیگر)، یاسمن خلیلی فرد (نویسنده و منتقد)، مونا انوری زاده و علی دادرس(فیلمنامه نویس)، نازنین جودت، سارا سالار، مهشاد لسانی، پریسا لاجوردی(داستان نویس) مریم طباطباییها(مترجم) ، احسان گایینی (گرافیست و بازیگر)و نزهت بادی، اردوان وزیری، وحید فرازان و آنتونیا شرکا (از اعضای انجمن منتقدان) در کنار آتش تقی پور، مهوش افشارپناه، یگانه رجبی، نیکان راست قلم و سایر بازیگران و عوامل فیلم از جمله میهمانان این مراسم بودند.

فیلم سینمایی ترومای سرخ از چهارم مهر در سینماهای گروه هنر و تحربه به روی پرده رفت.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 97163 و در روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰:۳۲
2024 copyright.