افول محبوبیت یک فیلمساز/ ناشران خاطرات جدید وودی آلن را پس زدند

وودی آلن کتاب جدیدی از خاطراتش نوشته که ناشران آمریکایی هیچ استقبالی برای خرید و انتشار آن به عمل نیاورده‌اند.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، گفته شده سال پیش در حالی که وودی آلن سعی داشت کتاب خاطراتش را منتشر کند، ناشران متعددی دست‌نوشته‌های وودی آلن را پس فرستادند و دلیل اصلی آن هم این بود که شخصیت او در موقعیتی قرار داشت که از تأیید اجتماعی برخوردار نبود.

بازیگران درجه یک، تهیه‌کنندگان و ناشران زمانی از پیروان وودی آلن بودند اما شهرت این چهره مشهور با جنبش «#من_هم_ همینطور» خدشه‌دار شد. علت این بود که دختر خوانده وی بار دیگر اعلام کرد وقتی ۷ سال داشته از سوی ویآزار جنسی دیده است. به همین دلیل هالیوود از این کارگردان مؤلف فاصله گرفت.

آمازون جدیدترین فیلم وی «یک روز بارانی در نیویورک» را فعلاً نگه داشته و چندین بازیگر گفته‌اند دیگر با وی کار نمی‌کنند. گرتا گرویک، کالین فرث، مایکل کین و تیموتی شالامه از جمله آن‌ها هستند.

به گفته نیویورک تایمز برخی از مدیران نشریات همکاری با آلن را در شرایطی که این صداها ایجاد شده برای انتشارات خود «سم» خوانده‌اند.

در اروپا که شهرت آلن اندکی کمتر آسیب دیده، او در حال پیش تولید یک فیلم با یک تهیه‌کننده اسپانیایی است. این احتمال می‌رود یک ناشر فرانسوی بخواهد دست‌نوشته‌های او را برای انتشار بپذیرد. گفته شده این کتاب از نظر نگارش کامل شده است.

دافنه مرکنی دوست قدیمی آلن به نیویورک تایمز گفته است که آلن مدت‌ها برای نوشتن این خاطرات کار می‌کرد. وی گفت این خاطرات به نوعی نگاه آلن به این ماجراها را نیز بازتاب داده است. وی افزود: آلن مثل سربازهاست، از آن آدم‌هایی که با کارش تغذیه می‌شود و فکر می‌کنم او مصلحت‌اندیشی خودش را درباره اینکه چگونه این چیزها بر او اثر می‌گذارد یا نمی‌گذارد، دارد.

تیم گری ویراستار نیز به نیویورک تایمز گفته است شخصاً نمی‌تواند پیش‌بینی کند که کاری از وی در آینده منتشر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 111604 و در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۳۶
2024 copyright.