امشب در برنامه‌ی «هفت» چه خبر است؟

تورج منصوری، حسین معززی نیا و بهرام عظیمی میهمانان امشب «هفت» هستند.

به گزارش سینماسینما، چهاردهمین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی «هفت» امشب جمعه ۲ بهمن ماه ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در بخش گفتگوی این برنامه تورج منصوری، مدیر فیلمبرداری و تدوینگر سینما، میهمان ویژه خواهد بود و با بهروز افخمی پیرامون سینمایی آنالوگ و دیجیتال به گفتگو خواهد پرداخت.

محسن اسلام زاده، کارگردان و سلیم غفوری، تهیه‌کننده مستند «تنها میان طالبان» نیز از دیگر میهمانان امشب این برنامه خواهند بود و درخصوص این مستند گفتگو می‌کنند. «۱۰ روز با داعش» نوشته یورگن تودنهوفر روزنامه‌نگار آلمانی، کتابی است که در خلال این گفتگو معرفی خواهد شد.

سینماکلاسیک از دیگر بخش‌های امشب این برنامه خواهد بود. افخمی در این بخش به تشریح یکی از سکانس‌های فیلم سینمایی «دیوانه وار» (Frantic – 1988) به کارگردانی رومن پولانسکی می‌پردازد.

همچنین گزارشی از پشت صحنه فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» اولین تجربه پیمان قاسم‌خانی در عرصه کارگردانی که این روزها در حال تصویربرداری است برای نخستین بار در این برنامه پخش خواهد شد.

مسعود فراستی نیز در میز نقد فیلم‌های ایرانی خود در حضور هادی محمدیان، کارگردان «شاهزاده روم» به سراغ نقد و بررسی این انیمیشن پرفروش سینمایی می‌رود. بهرام عظیمی، کارگردان انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» نیز دیگر میهمانان این بخش خواهد بود.

وی همچنین در میز نقد فیلم‌های خارجی با حضور حسین معززی نیا، منتقد سینما، به نقد و بررسی فیلم سینمایی «سیکاریو» (Sicario) به کارگردانی دنی ویلنو خواهد پرداخت.

برنامه «هفت» با اجرا، سردبیری و تهیه کنندگی بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 10157 و در روز جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲:۰۵
2024 copyright.