امید به آخر هفته خوب «جن زیبا»/ تبلیغاتی که ضدتبلیغ می‌شود!

مهرداد فرید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» به گارگردانی بایرام فضلی با اشاره به شرایط نامناسب تبلیغ این فیلم، اظهار امیدواری کرد این فیلم پایان‌هفته پرمخاطبی داشته باشد.
به گزارش سینماسینما، مهرداد فرید تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» به گارگردانی بایرام فضلی درباره شرایط اکران این اثر به خبرنگار مهر گفت: ما این روزها شرایط تبلیغاتی خوبی نداریم البته باید به این نکته هم توجه کرد که اکران این فیلم چند بار به تعویق افتاد در حالی که مدام به مردم وعده نمایش «جن زیبا» را می‌دادیم همین موضوع باعث شد تبلیغات ما به ضدتبلیغ تبدیل شود! البته باعث و بانی این امر دوستانی بودند که باید مجوزها را سر موقع می‌دادند همین موارد باعث شد مساله کمی لوث شود.

وی افزود: ما طی یکی دو روز گذشته تبلیغات محیطی را به‌ویژه در مترو آغاز و در کنار این موضوع فعالیت‌مان را هم در فضای مجازی بیشتر کرده‌ایم تا مردم کم‌کم با فیلم آشنا شوند و به تماشای آن بنشینند. البته فکر می‌کنم به مرور تبلیغات دهان به دهان نیز برای «جن زیبا» صورت بگیرد چون بازخوردهای خوبی از مردم دریافت کرده ایم.

فرید ادامه داد: این را هم باید عنوان کنم کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند رضایت نسبی از فیلم داشته‌اند به طوری که با نگاهی به واکنش‌های مردم در فضای مجازی متوجه می‌شوید که تعداد کامنت‌های مثبت بیشتر از نقدهاست. از همین رو امیدوارم در روزهای پایانی هفته که مردم بیشتر به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند، آخر هفته خوبی برای این فیلم داشته باشیم.

فرید درباره تبلیغات تلویزیونی این اثر اظهار کرد: قرار شد تلویزیون تعداد محدودی از تیزرهای «جن زیبا» را به نمایش بگذارد ولی تیزرهای ما به قدری دچار اصلاحات می‌شود که کم‌کم به ضدتبلیغ تبدیل می‌شود و خواسته ما به عنوان صاحب کالا و مردم به‌عنوان مصرف‌کننده تامین نمی‌شود.

این تهیه کننده در پایان مطرح کرد: با همه این ها ما ناامید نیستیم و امیدوارم در این یکی دو روز آینده اتفاقات خوبی برای فیلم رخ بدهد.

 

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 106910 و در روز پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸:۱۱
2024 copyright.