امیر تتلو در مراسم اکران فیلم «دراکولا»

امیر تتلو که یکی از میهمانان مراسم رونمایی از فیلم تازه عطاران بود با حضور در سالن پذیرایی و مواجه شدن با ازدحام جمعیت از میزبانان درخواست کرد تا در فرصت دیگری به تماشای فیلم بنشیند.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران شب گذشته در پردیس سینمایی کوروش و با حضور هنرمندان رونمایی شد.


پیش از اکران فیلم مراسم پذیرایی در نظر گرفته شده بود و امیر تتلو که یکی از میهمانان مراسم رونمایی از فیلم تازه عطاران بود با حضور در سالن پذیرایی و مواجه شدن با ازدحام جمعیت از میزبانان درخواست کرد تا در فرصت دیگری به تماشای فیلم بنشیند و پیش از اکران فیلم پردیس کوروش را ترک کرد.
علت دعوت از امیرحسین مقصودلو خواننده زیرزمینی اشاره به این خواننده در بخشی از دیالوگ های فیلم بود که البته به دلیل حذف چند سکانس از فیلم در حال حاضر تنها در بخش کوتاهی از فیلم به این خواننده اشاره می شود.
کادر تشریفات این مراسم با گریم خون آشام بیرون از سالن ایستاده بودند و این باعث جلب توجه مردم حاضر در پردیس سینمایی کوروش شده بود.
بازار عکس های سلفی هم مثل همیشه گرم بود هرچند سه بازیگر این فیلم سیامک انصاری، لوون هفتوان و ژاله صامتی در این مراسم حضور نداشتند.
و اما در ادامه میهمانان به سمت سالن سینما هدایت شدند و رضا عطاران پیش از اکران فیلم گفت: بابت تاخیر شرمنده ام. امیدوارم بابت حذف برخی بخش های فیلم ناراحت نشوید به هر حال این از اتفاقات تازه سینما است.
احمد طالبی نژاد، ویشکا آسایش، رضا عطاران، علی قربان زاده، امیر مقصودلو، پیمان قاسمخانی، علی معلم، علی سرتیپی، علی مشهدی، محمد یاوری، خسرو دهقان، هومن سیدی، سروش محمدزاده، مصطفی کیایی، سروش صحت، مهران غفوریان، لادن مستوفی وعباس محبوب از میهمانان حاضر در این مراسم بودند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 19610 و در روز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴:۲۲
2024 copyright.