امیلی بلانت دلایل تابعیتش را گفت

چندی پیش امیلی بلانت بازیگر بریتانیایی سینمای آمریکا شهروند ایالات متحده شد. او بالاخره از دلایل اصلی این اقدامش پرده برداشت.

 امیلی بلانت این روزها بارها در صدر اخبار فرهنگی جهان قرار گرفته است. علتش هم ابتدا برای پذیرفتن تابعیت آمریکا، پس از آن با عنوان شدن نامش برای بازی در نقش «مری پاپینز»، سپس با انتقادهایش از حزب جمهوری خواه این کشور، بعد با عذرخواهی از آنها و بالاخره با اعلام دلایل پذیرفتن تابعیت دوگانه.

این بازیگر بریتانیایی که اکنون تابعیت دوگانه بریتانیا و آمریکا را دارد اخیرا در مصاحبه با مجله ساندی تایمز استایل اعلام کرده است که به خاطر مالیات تصمیم گرفته تبعه آمریکا شود، اما تابعیت بریتانیا را هم دارد چرا که نمی خواهد ملکه اش را نفی کند.

این روزها بازار پذیرفتن تابعیت کشورهای گوناگون به خاطر فرارهای مالیاتی داغ داغ است و این موج به سوپراستارها هم رسیده است. افرادی که قطعا در بالاترین دهک های اقتصادی جوامع قرار می گیرند و امیلی بلانت یکی از این افراد است.

البته او دلیل دیگری هم برای یکی از مهم ترین تصمیمات زندگیش دارد. بازیگر نامزد گولدن گلوب فیلم «در میان جنگل» به گاردین گفته است از آنجایی که همسر و دختر یک ساله اش آمریکایی هستند و در این کشور هم زندگی می کنند دنبال جایگاه تثبیت شده تری می گشت که با این اقدام مهیا شده است.
منبع : تسنیم

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 3947 و در روز چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱:۳۸
2024 copyright.