انتقاد شدید روزنامه رسالت از طرح مسائل جنسی در برنامه هفت

هفت افخمیحمیدرضا مهدیزاده در روزنامه رسالت نوشت :

حال و هوای بسیار شیرین حضور میلیونی ملت بزرگوار ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ساعات پایانی جمعه با دیدن برنامه هفت، برایمان چقدر تلخ گذشت.
بهروز افخمی به مناسبت اکران فیلم «فی المدت المعلوم» با یک کارشناس در رابطه با به تصویر کشیدن مسائل جنسی در سینما به گفتگو نشست که از وی به عنوان فروید ایران یاد می کرد.
باورنکردنی بود که افخمی با استدلال غیرمنطقی و بیان عدم حیا در گفتار مسائل جنسی برای یادگیری احکام شرعی، خواهان به رخ کشیدن چنین بی پروایی در حوزه روابط جنسی روی پرده نقره ای سینما گردد و کارشناس هم با طرح ایده شرم احمقانه و شرم عقلی، لباس های سکسی برخی از جوانان را نشانه روی آوردن جامعه به شرم احمقانه در بیان روابط جنسی حداقل برای فرزندان از سوی والدین، آموزش و پرورش و در نهایت سینما تلقی نماید.
وقتی بهروز افخمی به عنوان فردی که مکتب فکری آقاسیدمرتضی را از نزدیک لمس کرده، با دیدن یک فیلم مثلاکمدی، مبتذل و بدون ارزش خاص هنری، صرفا به خاطر بیان چهار تا دیالوگ جنسی اینچنین مشعوف و شگفت زده می شود، دیگر چه جای تعجب از آن عده روشنفکر هایی که از بیخ و بن تفکرات انسان ساز سید شهیدان اهل قلم را املیسم می نامند.
همیشه خطاب به جامعه سینمایی فریاد کشیده ایم که سعادت آباد، شهرک غرب، نیاوران و… چند محله کوچک در میان انبوه محله های استان تهران هستند. شما حق ندارید رفتارهای ساختارشکنانه برخی از جوانانشان را به پای ملت ایران گذاشته و با تحلیل های آب دوغ خیاری، نسل جوان ایران را دچار بحران هویتی، آن هم از نوع زننده سکسی قلمداد نمایید. حتما با همین استدلال های مزخرف کارشناس برنامه هفت و تصدیق های پیاپی افخمی، سینمای ایران برای بهتر شناساندن مشکلات جنسی و عبور از شرم احمقانه باید به سمت ساخت فیلم های پورنو برود!
واقعا تاسف بار است که در هالیوود اثری خارق العاده به نام اسپارتاکوس ساخته می شود که شخصیت اصلی فیلم با بازی بی نظیر کرک داگلاس وقتی در سلول انفرادی رومی ها قرار دارد، حاضر به برقراری رابطه جنسی با زنی بدکاره نمی شود. در حالی که زندانبانان در حال نظاره اش می باشند، با دیالوگی فراموش نشدنی فریاد می زند که من حیوان نیستم و امروز در سینمای انقلابی ما کارگردان فیلم عروس حیای زیبا و ناب شرقی ایرانیان را که برگرفته از هویت اصیل اسلامی و ملی مان است، شرم احمقانه به حساب می آورد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 12639 و در روز دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۳:۴۲
2024 copyright.