انتقاد شدید عسگر پور از محافظه کاری مدیران در ماجرای آشغالهای دوست داشتنی

محمد مهدی عسگر پور در بخشهایی از مصاحبه خود با نرگس عاشوری در روزنامه ایران حرفهای جالبی درباره وضعیت اکران آشغالهای دوست داشتنی زده است .

به گزارش سینماسینما ، بخشهای مهم این مصاحبه به شرح زیر است :
* قصه حضور «آشغال های دوست داشتنی» خیلی کشدار شده. علت آن هم عدم جسارت مدیران مربوطه است. من عضو شورای عالی نظارت بودم و این موضوع را هم به امیریوسفی و هم به مدیران ارشاد گفتم که این فیلم اگر یک زمانی ممکن بود جزو موضوعات ملتهب جامعه تلقی شود اما الآن مدتهاست مشکلی برای اکران ندارد.

*شکل و شعارهای جامعه عوض شده و سنگرهای سیاسی و اجتماعی ما در جای دیگر قرار گرفته است ضمن این که امیریوسفی بخش قابل توجهی از فیلم را هم تغییر داده .»

*«هر بار به امیریوسفی وعده اکران بعد از جشنواره می دهند و اطمینان می دهند که نگران نباشد اما بعد از جشنواره این موضوع منتفی شده و به امروز و فردا موکول می شود تا مدت مدیریت مسئولان مربوطه تمام شود و به جای دیگر بروند.»

«این فیلم دچار بدشانسی بزرگ شده و انگار اکران «آشغال های دوست داشتنی» به نوعی تابوشکنی تبدیل شده . طنز تلخی شکل گرفته. امیریوسفی در وهله اول به دنبال اکران فیلم است و الآن به همین حداقل جشنواره بسنده کرده تا شاید مشکل آن برای همیشه حل شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 102667 و در روز پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۴:۴۹
2024 copyright.