انتقاد شدید پرویز پرستویی و کمال تبریزی از برنامه هفت/ کمال تبریزی: برنامه هفت را نبینید

دو سهیلا گلستانیپرویز پرستویی و کمال تبریزی از کارگردانان مطرح سینمای ایران به شدت از برنامه هفت انتقاد کردند .

به گزارش سینما سینما ،پرویز پرستویی که این روزها فیلم “دو” ساخته سهیلا گلستانی را برپرده سینماهای گروه هنر وتجربه دار  در برنامه خوشا شیراز که امروز جمعه از شبکه پنج سیما پخش می شد با تبریک به رئیس جدید صدا و سیما گفت: امیدوارم ایشان در برنامه های تخصصی سینما در تلوزیون تجدید نظر کنند تا ما هم بتوانیم در برنامه های تخصصی سینما حاضر باشیم چون امثال بنده سالهاست که در برنامه های تخصصی خودمان در سیما حاضر نمی شویم. امثال بنده قدری نسبت به تلوزیون دل چرکین هستیم و امیدوارم مدیریت جدید بتوانند ما را از این دل چرکین بیرون بیاورند.یه گزارش سینما آرمان ،برنامه ای که پرستویی از آن نام نبرد قاعدتا باید برنامه سینمایی هفت باشد.
پرستویی پیش از این در شبکه اجتماعی اینستاگرام از این برنامه که با اجرای بهروز افخمی پخش می شود با عنوان سخیف یاد کرده بود.

حرفهای جنجالی کمال تبریزی درباره یک برنامه تلویزیونی
توصیه میکنم برنامه هفت را نبینید
کمال تبریزی که این روزها فیلم سینمایی دونده زمین را در گروه هنر و تجربه در حال اکران دارد در نشست تاثیر ادبیات در سینما در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حرفهای جنجالی درباره برنامه هفت عنوان کرد. همچنین درباره وضعیت اکران نامعلوم خیابانهای ارام گفت.
تبریزی در صحبت های جنجالی درباره برنامه هفت گفت: این برنامه برضد سینما و منافع ان عمل میکند و به جای سازنده بودن مخرب است.توصیه می کنم برنامه هفت و نبینید.امیدوارم دوستانی که این برنامه را اداره میکنند به زودی تغییر مشی بدهند.
او همچنین درباره فیلم خیابانهای ارام عنوان کرد:خیابان های آرام جز فیلم های است که گویا فعلا بنا نیست اکران شود! ولی امیدوارم زیاد طول نکشد و بتوانیم به زودی این فیلم را روی پرده ببینیم.
تبریزی درباره اخرین فعالیت های خود توضیح داد: این روزها مشغول فیلمبردازی فاز سوم و چهارم سریال سرزمین کهن هستم. امیدوارم با مساعدت های فعلی و برطرف شدن سو تفاهم ها امکان نمایش خوب این سریال فراهم شود.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 15911 و در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۰:۵۳
2024 copyright.