مرتضی علی عباس میرزایی در گفت‌و گو با سینماسینما/ «انزوا» با معضل فیلم‌سوزی مواجه شد

سینماسینما، علی پاکزاد – مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان سینما گفت: «متاسفانه «انزوا» درگیر شرایط فیلم‌سوزی شد. فیلم ما در بدترین شرایط ممکن اکران شد و فروش آن هم تاییدی بر استدلال های ما می تواند باشد.»

به گزارش سینماسینما، فیلم «انزوا» اولین ساخته مرتضی علی عباس میرزایی در سینماهای سراسر کشور اکران است، اما این فیلم بعد از گذشت چند هفته از اکران فروش خوبی نداشته است. او یکی از نکات اصلی فروش نامناسب فیلم را زمان نامناسب اکران آن می‌داند.

مرتضی عباس میرزایی کارگردان فیلم «انزوا» درباره اکران و شرایط فیلم گفت:«برای موفقیت یک فیلم در اکران عمومی نیاز به چند فاکتور است. متاسفانه فیلم «انزوا» از این مسائل بی بهره بود. فیلم ما در واقع سوخت و به خوبی دیده نشد. زیرا زمان اکران و شرایط آن به هیچ وجه مناسب نبود.مشکلات زیادی داشتیم ؛ در بدترین شرایط معتقد بودند که فیلم ما دو میلیارد فروش خواهد داشت. مردم فیلم را دوست دارند. بعد از دیدن این فیلم درباره آن صحبت می کنند و عموما نظرات مثبتی را درباره آن ابراز دارند.»

او ادامه داد:«چرا فیلم «انزوا» نباید سانس شب داشته باشد. ما چند هفته اکران شب نداشتیم. از دوستان مختلف این موضوع را جویا شدیم اما جواب درستی دریافت نکردیم. نظارتی به هیچ عنوان وجود ندارد.»

عباس میرزایی درباره اکران فیلم «انزوا» به نفع کودکان زلزله زده کرمانشاه گفت: «مردم استقبال خوبی داشتند. یکی از سانس های ما به طرز فوق العاده ای پر شد و استقبال خوبی صورت گرفت. قطعا وظیفه ما این بود که در قبال این اتفاق عکس العملی نشان دهیم. فیلم «انزوا» تا چهارشنبه این هفته اکران خواهد بود.»

کارگردان «انزوا» درباره مخاطبان فیلم گفت:«به راحتی می توانم بگویم که نود درصد از مخاطبان ما با فیلم ارتباط برقرار کردند و لذت بردند. به جرات می توانم بگویم که عموم مردم از فیلم من به هیچ وجه ناراضی نبودند. متاسفانه تعطیلی ها وقوع زلزله و چند عامل دیگر باعث شد که ذهنیت مردم نسبت به فیلم و توجه به آن کم شود. یعنی در مجموع تمام این موضوعات باعث شد که شرایط مطلوبی برای فیلم رقم نخورد.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 73952 و در روز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰:۱۳
2024 copyright.