انیمیشن «از برای آزادی» از آمریکایی‌ها تندیس نقره‌ای گرفت

از برای آزادیکارگردان انیمیشن «از برای آزادی» درباره حضورهای جهانی این اثر و جوایزی که به تازگی دریافت کرده است، خبر داد.

به گزارش سینماسینما، احمد خوش نیت کارگردان انیمیشن با اشاره به حضور بین المللی انیمیشن های کوتاهی که تا امروز تولید کرده است، گفت: «از برای آزادی» برنده تندیس نقره ای بخش انیمیشن آنلاین فستیوال «International Independent Film Awards» در شهر لس آنجلس آمریکا شد.
وی ادامه داد: جشنواره « IIFA» آمریکا در هر فصل از سال برگزار می شود و مختص به فیلمسازان مستقل از سراسر جهان است. مهمترین و اولین عنصر انتخاب آثار در این جشنواره داشتن نگاه متفاوت و خلاقیت در بیان کارگردان است. این انیمیشن کوتاه در دو جشنواره بین المللی دیگر نیز پذیرفته شده است و به زودی با آثار مختلف از سراسر جهان رقابت می کند.

این کارگردان جوان انیمیشن تاکید کرد: «از برای آزادی» در جشنواره آمریکایی « Chandler International Film Festival » در آریزونا و همچنین در جشنواره « Tula International Film Festival» کشور روسیه در بخش رقابتی بهترین انیمیشن های کوتاه انتخاب شده است.

وی بیان کرد: همچنین انیمیشن صد ثانیه ای « Fashion Nazi» یا «مُدلْ مَست» نیز در جشنواره «SHORT to the Point» کشور رومانی و آلمان در بخش انیمیشن های کوتاه پذیرفته شده است.

خوش نیت در پایان گفت: «مدلْ مَست» در لایه رویین و ظاهری خود به دنیای مد نقد دارد و در لایه های زیرین و پنهان خود به نقد هنر سخیف و همچنین نقد حکومت کمونیستی می پردازد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 28837 و در روز پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳:۰۸
2024 copyright.