اوجی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند

علی اوجیعلی اوجی از ساخت اولین فیلم سینمایی خود در ژانری کاملا جدی خبر داد.

به گزارش سینماسینما، علی اوجی پیش از اینکه وارد عرصه بازیگری شود در موسیقی و در مقام تهیه‌کننده فعال بود و این فعالیت را همچنان نیز ادامه می‌دهد.

او که با حضور در سریال “در حاشیه” مهران مدیری به عرصه بازیگری قدم گذاشت، درباره فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: پیشنهاد‌هایی در عرصه سینما و تلویزیون دارم و مشغول خوانش آن‌ها هستم، اما از آنجایی که این روزها مشغول آمادگی برای برگزاری جشن حافظ هستم، هنوز پاسخی نداده‌ام.

وی درباره ژانر نقش‌های پیشنهادی نیز بیان کرد: اکثر این پیشنهاد‌ها در قالب طنز و کمدی است و فعلاً نظر خاصی درباره آن‌ها ندارم و تنها روی این پیشنهاد‌ها فکر می‌کنم.

بازیگر سریال “پژمان” همچنین به کمبود این سریال‌ها در تلویزیون اشاره کرد و گفت: جای سریال‌های طنز در تلویزیون بسیار خالی است، اما خوشبختانه خبرهایی به گوش می‌رسد که مهران غفوریان قصد دارد سریال “زیرآسمان شهر” را بار دیگر جلوی دوربین ببرد که از این اتفاق بسیار خوشحالم. ما نیز به عنوان بازیگران این عرصه تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی را در این ژانر ارائه کنیم.

اوجی در ادامه درباره سایر فعالیت‌هایش در حوزه تصویر اظهار کرد: در حال حاضر منتظر اکران فیلم سینمایی “خوب، بد، جلف به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی هستم که در این فیلم نقش کوتاهی داشتم. از سوی دیگر قصد دارم به زودی در مقام کارگردان اولین فیلم سینمایی خودم را کلید بزنم و در حال حاضر مشغول کار روی فیلمنامه هستم. تصمیم دارم اولین فیلمم یک کار کاملاً متفاوت در فضای جدی باشد.

وی همچنین درباره آلبوم‌های موسیقی که در دست تهیه دارد گفت: در حال حاضر آلبوم مانی رهنما را در دست دارم که تا آخر تابستان وارد بازار موسیقی می‌شود، آلبوم جدید رضا یزدانی هم در دست تهیه است و آلبوم رضا سورتیجی خواننده سریال “ابله” را هم دارم که ماه آینده منتشر می‌شود.

 

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 21098 و در روز سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰:۲۸
2024 copyright.