اولین فیلم مسابقه جشنواره برلین ۲۰۲۰ مشخص شد

اولین فیلم مسابقه جشنواره برلین ۲۰۲۰ مشخص شد.

به گزارش سینماسینما، امروز برمنبای نوشته یک هفته نامه فرانسوی اعلام شد که به احتمال بسیار زیاد فیلم جدید عبدالطیف کشیش در مسابقه برلین ۲۰۲۰ حضور خواهد داشت.

قرار است هفتادمین دوره جشنواره برلین که از ۲۰ فوریه با مدیریت جدید آغاز خواهد شد، سومین بخش از مکتوب عشق من، فیلم جنجالی ساخته عبدالطیف کشیش را در مسابقه خود قراردهد.

دو فیلم قبلی از همین تریلوژی در جشنوارهای ونیز و سپس کن، جنجال بسیاری بپا کرده بود. ولی هنوز قسمت دوم آن که در مسابقه جشنواره با هیاهوی بسیار بخاطر نشان دادن صحنه های بی پروا، به پا کرده بود هنوز به اکران عمومی درنیامیده است. اما درخبرهای هنوز تایید نشده در هفته نامه فرانسوی -نوول اوبس- نوشه شده که این فیلم به مدت زمان سه ساعت ونیم در ژانویه به پرده خواهد آمد.

البته در جشنواره کن ۲۰۱۹ کارگردان بنا به درخواست کن نیم ساعتی از آن را کم کرده بود. همین منبع (هفته نامه نوول اوبس) می افزاید که آخرین بخش این تریلوژی قراراست درمسابقه جشنواره برلین سال آینده باشد. با این حساب این اولین فیلم انتخاب شده برای ایت جشنواره است که مدیر و کمیته انتخاب آن شبانه روز درحال فیلم های رسیده از سراسر دنیا هستند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 126712 و در روز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷:۴۴
2024 copyright.