اکران آنلاین رایگان فیلم تئاتر «شبان یلدا»

فیلم تئاتر «شبان یلدا» به کارگردانی نگار میرفخرایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران رایگان می‌شود.

به گزارش سینماسینما، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم تئاتر «شبان یلدا» به کارگردانی نگار میرفخرایی به مناسبت شب یلدا، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.

با توجه به شرایط ویژه شب یلدای امسال، این نمایش از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در پایگاه مجازی th.kpf.ir به‌ صورت رایگان اکران خواهد شد.

شب یلدای امسال با وجود شرایط بحران کرونا متفاوت برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه کودکان در این شب از جمع‌ها و میهمانی‌های خانوادگی دور هستند، مرکز تولید تئاتر کانون اکران نمایش عروسکی «شبان یلدا» به نویسندگی کامیار محبی را در ۲ شب ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ در فضای مجازی به کودکان هدیه می‌دهد.

فیلم تئاتر «شبان یلدا» درباره زن و شوهر ماهی‌گیری است که با گل‌آلود شدن رودخانه، سختی و فقر به آن‌ها رو می‌آورد. در شب یلدا زن کنار رودخانه با پری ملاقات می‌کند و آرزو می‌کند به هر چیزی که دست بزند طلا شود. اما اولین آرزوی او….

مریم پوررنگ، مریم زمانفر، آزاده کساییان، غزاله مرصوصی و الهام وفایی، بازیگران و عروسک‌گردانان این نمایش هستند و طراحی صحنه، عروسک و دکور و طراحی پوستر، بروشور آن را آرش شریف‌زاده و طراحی نور را محمدرضا شاملو بر عهده داشتند.

در طرح «نمایش نما» بیش از ۴۰ فیلم تئاتر کودک و نوجوان در پایگاه th.kpf.ir بارگذاری شده تا والدین بتوانند فرصت تماشای فیلم تئاترهای مناسب کودکان و نوجوانان را در شب یلدا برای فرزندان‌شان فراهم کنند و برای بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف از کد تخفیف «azar۲۰» استفاده کنند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 147070 و در روز شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴:۰۲
2024 copyright.