اکران تازه ترین ساخته مسعود کیمیایی از چهارشنبه

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی از صبح چهارشنبه اول آذر خبر داد.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی  درباره آخرین مصوبات جلسه امروز شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: قرارداد فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» در گروه قدس پس از فیلم سینمایی «خالتور» ثبت شد.
وی درباره اکران فیلم های جدید سینما نیز، افزود: سه فیلم «صفر تا سکو»، «اشنوگل» و «پینوکیو و عامو سردار» نیز از روز اول آذر در گروه آزاد اکران خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مستند بلند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی روایت زندگی خواهران منصوریان ووشوکار اهل سمیرم اصفهان است که قهرمان جهان وایران شدند.
در فیلم سینمایی «پینوکیو،عاموسردار و رئیسعلی» به کار گردانی سید رضا صافی، حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک‌فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری ایفای نقش می کنند.
فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند است که در خلاصه داستان آن آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می دهد، احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است …
در این فیلم بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان، هاشم مسعودی و مرضیه شاملو نقش آفرینی می کنند.

منبع: ایرنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 72728 و در روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷:۳۵
2024 copyright.