اکران «علف‌زار» از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود

در شرایطی که روز گذشته سازمان سینمایی خبر آغاز اکران فیلم «علف‌زار» از چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت را اعلام کرده، مدیر دفتر پخش خانه فیلم که پخش «علف‌زار» را بر عهده دارد، اعلام کرد با توجه به آماده نبودن نسخه نهایی و تبلیغات فیلم، اکران از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش سینماسینما، سعید خانی در این مورد گفت: همه برنامه‌ریزی‌های‌مان برای اکران «علف‌زار» در ۱۸ خرداد بود. اما طی صحبت‌هایی که امروز دوستان در سازمان سینمایی با ما داشتند و با توجه به افت فروش فیلم‌ها قرار شد این فیلم زودتر اکران بشود. اما در این شرایط مراحل فنی و آماده‌سازی نسخه‌ نهایی فیلم هنوز تمام نشده و ما در تلاشیم فیلم را آماده نمایش کنیم و همزمان بتوانیم شرایط را برای یک تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب جهت اکران این فیلم انجام بدهیم در نتیجه فیلم ان‌شاءالله از اوایل هفته‌ آینده اکران خواهد شد.

پخش‌کننده «علف‌زار» درباره پیش‌بینی‌اش از گیشه این فیلم هم گفت: فکر می‌کنم با توجه به استقبال فراوان تماشاگران در جشنواره فجر از فیلم اکران خوبی داشته باشیم و معتقدم «علف‌زار» می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند.

فیلم «علف‌زار» با بازی پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، متین حیدرنیا و … از فیلم‌های موفق جشنواره اخیر فیلم فجر بود.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 174953 و در روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۹:۳۳
2024 copyright.