اکران «فروشنده» در شهریور قطعی است

فروشنده حسینیبه گفته علی سرتیپی پخش کننده فیلم سینمایی «فروشنده»، فیلم جدید اصغر فرهادی قطعا در شهریور ماه اکران می شود.

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی تهیه کننده سینما و مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران تاکید کرد: فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی قطعا شهریور ماه اکران می شود اما هنوز مشخص نیست این فیلم نیمه اول و یا نیمه دوم این ماه روی پرده سینماها برود.

وی با اشاره به اینکه اکران گسترده ای برای «فروشنده» در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: هنوز سرگروه اکران مشخص نشده است، اما بی شک «فروشنده» در تهران و شهرستان ها به صورت گسترده اکران می شود.

سرتیپی در پایان با اشاره به تبلیغات این اثر سینمایی توضیح داد: برای این فیلم نیز همانند دیگر فیلم ها تبلیغات مختلفی را برنامه ریزی کرده ایم که از جمله می توان به تبلیغات تلویزیونی، شبکه های اجتماعی و شهری اشاره کرد. البته تیزر فیلم «فروشنده» توسط تیم اصغر فرهادی کارگردان فیلم ساخته شده است.

به گزارش مهر، کشورهای مختلف تا سوم اکتبر ۲۰۱۶ (۱۲ مهر) فرصت دارند تا نماینده خود را به آکادمی معرفی کنند. این فیلم‌ها باید تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ در کشور سازنده به اکران درآمده باشند و از آنجا که شانس فیلم «فروشنده» برای معرفی از سوی ایران به اسکار زیاد است باید تکلیف اکران آن زودتر مشخص شود.

 

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 23933 و در روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸:۰۳
2024 copyright.