اکران فیلمی با بازی حمید گودرزی در نقش یک روحانی/ «سلام علیکم حاج آقا» مرداد روی پرده می‌رود

حسین تبریزی کارگردان «سلام علیکم حاج آقا» از اکران این فیلم در مردادماه گفت.

به گزارش سینماسینما، تبریزی درباره زمان اکران فیلم سینمایی «سلام علیکم حاج آقا» عنوان کرد: به تازگی برای این فیلم درخواست پروانه نمایش داده‌ایم که فکر می‌کنم هفته آینده بتوانیم این مجوز را دریافت کنیم، از همین رو در نظر داریم این فیلم سینمایی را پیش از آغاز ماه محرم یعنی در مردادماه به نمایش بگذاریم. پخش «سلام علیکم حاج آقا» بر عهده رسانه فیلمسازان است و باید ببینیم فیلم در اکران چه روندی را طی می‌کند چراکه پخش خط مشی را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌هایش تصریح کرد: به تازگی رسول کیا پاشا و سمیه صفاری نگارش فیلمنامه‌ای اجتماعی با عنوان «موهای ژولیده» را به اتمام رسانده و مشغول بازنویسی آن هستند که فکر می‌کنم بتوانیم تا اواسط ماه آینده برای آن درخواست پروانه ساخت بدهیم همزمان به جذب سرمایه گذار هم پرداختیم که بر همین اساس میثم آهنگرانی کار سرمایه گذاری این اثر را بر عهده گرفت.

تبریزی با اشاره به زمان ساخت «موهای ژولیده» اظهار کرد: در نظر داریم بعد از دریافت مجوز، بلافاصله اقدام به ساخت این فیلم سینمایی کنیم از همین رو فکر می‌کنم «موهای ژولیده» را در شهریور ماه کلید بزنیم و آن را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

«سلام علیکم حاج آقا» یک طنز اجتماعی و درباره جوانی است که برای او مشکلی پیش می‌آید و احساس می‌کند این مشکلات برای او یک امتحان الهی هستند از همین رو تلاش می‌کند از این امتحان سربلند بیرون بیاید.

حمید گودرزی، لیلا اوتادی، علی صادقی، رز رضوی، زهرا جهرمی، سوسن پرور، ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، بیتا عالمی، امین چنارانی، علی بنایی، اشکان قاسمی، شیوا خسرومهر، زهره حمیدی، بهشاد مختاری، سعیده عرب و بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، محمدرضا شریفی‌نیا و پوریا پورسرخ، همراه با هنرمند خردسال هلیا آهنگری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 115499 و در روز پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲:۴۷
2024 copyright.