اکران فیلم‌های عباس کیارستمی در «هنروتجربه»

عباس کیارستمیهمزمان با اول تیرماه سالروز تولد و چهاردهم تیرماه اولین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی آثار این سینماگر بین‌المللی در سینماهای هنروتجربه اکران می‌شود.

به گزارش سینماسینما، طبق گزارش رسیده، قرار است در این دو روز از بین آثار قدیمی و متاخر کیارستمی فیلم‌های «کپی برابر اصل»، «لباسی برای عروسی» و «مسافر» نمایش داده شود.

بر این اساس روز پنجشنبه اول خرداد «کپی برابر اصل» در ساعت ۲۳ در خانه هنرمندان، «لباسی برای عروسی» و «مسافر» ساعت ۱۹ در موزه سینما به نمایش درمی‌آید.

همچنین در همین روز سالن سوره اصفهان ساعت ۲۱ «لباسی برای عروسی» و «مسافر»، هنروتجربه شیراز ساعت ۱۹ «کپی برابر اصل» و سینما هنروتجربه بابل در ساعت ۱۵ «کپی برابر اصل» را نمایش می‌دهند.

روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه و همزمان با اولین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی «لباسی برای عروسی» و «مسافر» ساعت ۲۱ در خانه هنرمندان، «کپی برابر اصل» ساعت ۱۹ در موزه سینما و در سینماهای هنروتجربه در سایر شهرها «لباسی برای عروسی» و «مسافر» ساعت ۱۹ در سینما هویزه مشهد، «کپی برابر اصل» ساعت ۲۱ در سوره اصفهان و «لباسی برای عروسی» و «مسافر» در ساعت ۱۵ در سینما هنروتجربه بابل نمایش داده می‌شود.

علاوه بر این سینما تماشاخانه و سینمای هنروتجربه در کرمان که همزمان با زادروز عباس کیارستمی افتتاح می‌شود در روز ۱۴ تیرماه در دوسانس جداگانه به اکران آثاری از این فیلمساز جهانی اختصاص می‌یابد.

«لباسی برای عروسی» و «مسافر» در ساعت ۱۷ و «کپی برابر اصل» در ساعت ۱۹ در تماشاخانه پارس کرمان به نمایش درمی‌آید.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 58514 و در روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴:۵۹
2024 copyright.