اکران مردمی «شبی که ماه کامل شد»/ دعوت نرگس آبیار از مردم برای ارائه نظراتشان درباره فیلمش

آرمین رحیمیان بازیگر نقش «عبدالمالک ریگی» در فیلم «شبی که ماه کامل شد» از مخاطبان خواست در نقد و نظرات خود درباره این فیلم از واژه «ریگی» به‌تنهایی استفاده نکنند.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی که از چهارشنبه ۱۵ خرداد ماه روی پرده سینماها رفته است، سومین اکران مردمی خود را روز گذشته جمعه ۱۷ خرداد در چهار سانس ١١، ۱۳:۴۵، ۱۵:۲۰ و ۱۶:۲۰ در سینما آزادی برگزار کرد.

نرگس آبیار، محمدحسین قاسمی، فرشته صدرعرفایی، الناز شاکردوست، آرمین رحیمیان، هوتن شکیبا و پدرام شریفی از جمله عوامل و بازیگران فیلم بودند که برای این اکران مردمی در سینما آزادی حضور داشتند.

در این مراسم نرگس آبیار مصاحبه کوتاهی درباره اهمیت اکران‌های مردمی و تأثیر آن در رونق سینماها در سانس‌هایی مانند صبح و ظهر که معمولاً چندان مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد، داشت.

آبیار با بیان اینکه سینما آزادی در اکران‌های مردمی بسیار با نظم عمل می‌کند، گفت: اولین اکران مردمی «شبی که ماه کامل شد» در سینما آزادی برای سانس ۱۱ صبح تدارک دیده شده بود اما خوشبختانه استقبال خوبی از اکران شد و سالن نسبتاً پری را شاهد بودیم. به نظر من اکران‌های مردمی باعث رونق سینماها شده و این اتفاق خوبی است تا مردم تشویق شوند که از همه سانس‌های سینماها استفاده کنند.

این کارگردان از مردم دعوت کرد تا در شبکه‌های اجتماعی نظرات و انتقاداتشان پیرامون فیلم را در قالب کامنت برای او و عوامل فیلم بنویسند تا وی را برای ساخت فیلم‌های بعدی‌اش یاری کرده باشند.

همچنین در پایان آرمین رحیمیان با ذکر این نکته که به نمایندگی از همه عوامل فیلم خواسته‌ای از مردم دارد گفت: خواهش می‌کنم از واژه ریگی استفاده نکنید، زیرا ریگی نام طایفه‌ای است که بسیار آبرومند هستند.

 

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 113864 و در روز شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۳۲
2024 copyright.